 У Міністерстві охорони здоров’я розповіли про особливості впровадження 
електронного реєстру листків непрацездатності й електронних 
«лікарняних», які повністю замінять паперові.
   
 У Міністерстві охорони здоров’я розповіли про особливості впровадження 
електронного реєстру листків непрацездатності й електронних 
«лікарняних», які повністю замінять паперові.
 
  Поля, які містять відомості про заклад охорони здоров’я, діагноз і 
інші медичні дані будуть зберігатися у системі. Цю інформацію бачитиме 
лікар пацієнта, окремі аспекти (назва чи адреса закладу) 
відображатимуться у межах компетенцій уповноваженим особам відповідних 
відомств (наприклад, представникам Міністерства соціальної політики, 
НСЗУ тощо).
  
  Дані з листка непрацездатності, які отримуватимуть роботодавці, 
працівники навчальних закладів тощо, не міститимуть інформації, що 
підпадає під визначення медичної таємниці. Тобто ваш роботодавець не 
бачитиме, в якому закладі і від якого захворювання ви лікувались. 
Водночас, він отримуватиме з державного реєстру чітку перевірену 
інформацію про вашу тимчасову непрацездатність.
  
  Пацієнт буде так само отримувати лікарняний у лікаря, але оформлення і
 продовження листків тимчасової непрацездатності має стати зручним для 
лікаря і пацієнта.
  
  «Лікар більше не витрачатиме час на зайву паперову роботу, а зможе 
зосередитись на питаннях здоров’я пацієнтів. А хворі не мають бігати по 
кабінетах, збирати печатки на «лікарняному» і стежити, щоби зайва 
інформація не була вписана у їхній листок», – йдеться у повідомленні. 
Джерело: Українське право 
