 З приходом осені для водіїв все більшої актуальності набуває питання захисту прав споживачів при наданні послуг з підготовки транспортних засобів до осінньо-зимового періоду.  Як упередити порушення прав споживачів та уникнути зайвих клопотів під час  проведення технічного обслуговування автомобіля?
    З приходом осені для водіїв все більшої актуальності набуває питання захисту прав споживачів при наданні послуг з підготовки транспортних засобів до осінньо-зимового періоду.  Як упередити порушення прав споживачів та уникнути зайвих клопотів під час  проведення технічного обслуговування автомобіля? 
   Права власника транспортного засобу, як споживача послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів регулюються Правилами надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, що  затверджені наказом Міністерства інфраструктури України 28.11.2014 № 615. 
        Ці Правила регулюють взаємовідносини між замовником і виконавцем послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, їх складових частин (систем), а також вимоги щодо контролю за відповідністю наданих послуг. Правила є невід’ємною частиною законодавства про захист прав споживачів.
   Даним інформаційним посиланням ми хочемо звернути увагу споживачів на їх права, зокрема: 
- право на достовірну, доступну та своєчасну (до отримання послуг) інформацію про послуги та виконавця; 
- право на участь у перевірці відповідності наданої послуги вимогам технологічної документації виконавця; 
- право на перевірку повноти та вартості наданої послуги; 
- право надавати виконавцю власні складові частини (системи) КТЗ чи матеріали для виконання замовлених послуг; 
- право заявляти про вартість свого майна, яке він передає на відповідальне зберігання; 
- право на відшкодування  у  повному  обсязі  збитків,  завданих його  майну, та шкоди, завданої його здоров'ю внаслідок неналежного надання послуг; 
- право вимагати повернення не використаних та замінених під час виконання ремонту і технічного обслуговування складових частин і матеріалів, наданих виконавцю; 
- право на пільгове обслуговування у визначених законодавством випадках; 
- право відмовлятися від оплати послуг, не передбачених договором; 
- право на обмін встановлених на КТЗ виконавцем запасних частин відповідно до законодавства; 
- право вирішувати спірні питання з виконавцем відповідно до умов договору або оскаржувати їх відповідно до чинного законодавства; 
 - інші права, встановлені законодавством про захист прав споживачів. 
  Пам’ятайте, обізнаність дозволить уникнути багатьох проблем  та труднощів. 
   У разі порушення Ваших прав, у тому числі при отримані неякісної послуги станціями технічного обслуговування автомобільних транспортних засобів, Ви маєте можливість звернутися за допомогою до Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області за адресою:  вул. Гризодубової, 3, м. Маріуполь, Донецька область,   тел. (0629) 51-20-41, або до Добропільського районного управління тел. 2-89-26. 
Джерело: Добропільське районне управління Держпродспоживслужби.
