середу, 14 вересня 2016 р.

Контроль за достовірністю реєстру застрахованих осіб Державного реєстру доступний кожному громадянину!


Природньою є потреба пересічного громадянина, особливо передпенсійного віку, ознайомитись із накопиченими у Пенсійному фонді даними. Кожен працюючий має можливість перевірити, чи своєчасно і в повному обсязі роботодавець сплачує за нього внески (з моменту впровадження персоніфікованого обліку, тобто з 2000 року), адже період сплати цих внесків і їхній розмір безпосередньо впливають на величину майбутньої пенсії.
Застрахована особа має право отримати безоплатно у органах Пенсійного фонду України інформацію з реєстру застрахованих осіб за особистою заявою при пред’явленні паспорта, довідки з податкової інспекції про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або свідоцтва про загальнообов’язкове соціальне страхування чи пенсійного посвідчення. Одержання таких даних можливо незалежно від взяття на облік (місця проживання, перебування) особи на території обслуговування відповідного органу Пенсійного фонду.
    Ще одним напрямком функціонування Пенсійного фонду України та сучасною можливістю зручно і оперативно взаємодіяти з громадянами, дистанційно надавати послуги, які раніше вимагали особистого звернення людини до управління ПФУ, є робота веб-порталу електронних послуг.
   Реєстрація на веб-порталі для громадян (за особистою заявою) – це можливість отримати виписку із реєстру застрахованих осіб, що дозволяє здійнювати постійний контроль за даними звітності роботодавців (заробітна плата, пільговий стаж, стаж без сплати страхових внесків); переглянути відомості із пенсійної справи (для пенсіонерів): назву Закону України, згідно якого призначено пенсію, вид пенсії, суму пенсії тощо. Крім того, це отримання таких послуг, як запис на прийом із вказанням питання, яке цікавить, подання звернення.
   На порталі міститься багато довідкової інформації: тексти законодавчих актів, адреси територіальних управлінь ПФУ, умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій, отримання і використання страхових свідоцтв. Крім того, на порталі наведено зразки бланків, заяв, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсії.
   Відгуки громадян, які вже користуються послугами даного інтернет-ресурсу, позитивні, а підтвердженням його зростаючої популярності є постійне збільшення кількості користувачів веб-порталу, що отримали необхідну інформацію чи консультацію без втрати власного часу та відвідування управління.
   Своєчасний контроль за особистими даними реєстру застрахованих осіб – це відсутність клопоту під час призначення (перерахунку) пенсії, інших видів соціальних виплат та допомоги, гарантованих Конституцією України!
  Для отримання додаткової інформації можна звернутися до Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області за адресою: м. Добропілля, вул. Незалежності, 28А (1-й поверх, каб. 107) або за телефоном 2-89-01.