пʼятницю, 28 жовтня 2016 р.

Добропільське об’єднане управління Пенсійного фонду України запрошує скористатись послугами веб-порталу електронних послуг!


      На сьогоднішній день особлива увага в органах Пенсійного фонду приділяється запровадженню єдиних стандартів обслуговування громадян та впровадженню нової централізованої системи призначення та виплати пенсій, яка дає можливість для забезпечення максимальної доступності громадян до послуг Пенсійного фонду незалежно від місця їх проживання.
   Для того, щоб зареєструватися на Веб-порталі необхідно звернутися до Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України на 1 поверсі, каб.№ № 106, 107. При собі небхідно мати паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру, а для пенсіонерів також і пенсійне посвідчення. додаткову інформацію з цього питання можливо отримати за номерами телефонів 2-89-01, 2-80-67.
   Після відповідної реєстрації на порталі користувач може отримати такі електронні послуги: отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян), отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів), отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).
  Пенсіонери – користувачі Веб-порталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати відомості з власної пенсійної справи, а саме: про назву Закону України, згідно якого призначено пенсію, вид пенсії, суму призначеної пенсії, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, для пенсій, призначених на певний строк - дату закінчення виплати пенсії.
  Засобами Веб-порталу Ви можете подати заяву - запит на підготовку паперових документів: виписки з системи персоніфікованого обліку; виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів); виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників).
  Веб-портал надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.

  Органи Пенсійного фонду роблять все для того, щоб сервіси, адресовані роботодавцям, пенсіонерам та громадянам стали зручними, зрозумілими і функціональними.