понеділок, 2 січня 2017 р.

Київ очима сільських дітей...

    Кожній людині хоча б один раз в житті випадає можливість побувати у казці. Для мене - це можливість побувати у столиці України в День Святого Миколая. Я вперше була у м. Києві. Це місто вражає кількістю історичних будівель, незвичайною архітектурою, яскравими вітринами, незабутньою святковою атмосферою.

   Це була моя перша дальня поїздка з маленького села Кам'янка, я дужа рада, що це був саме Києв.
   За ці 2 дні відбулося скільки подій, які я зробила вперше. Я вперше сіла в потяг, зайшла в ліфт, спустилася в столичне метро, побачила головну ялинку країни, побувала в Mc Donald's. Скільки вражень пережила, неможливо передати словами! Це запам'ятаю на все життя.
   Про свої враження розповідаю членам родини, однокласникам, односельчанам. Тепер моя заповітна мрія - це побувати у Києві знову".

Віра Ємець
с.Кам'янка