середу, 19 квітня 2017 р.

Аналіз роботи Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України зі зверненнями громадян за І квартал 2017 року


Протягом поточного року робота управління була направлена на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», наказів Пенсійного фонду України від 27.12.2008 року №247 “Про заходи щодо забезпечення оперативного та якісного вирішення питань, з якими громадяни звертаються до органів Пенсійного фонду України” та від 25.02.2008року №23 “Щодо реалізації Указу Президента України від 07.02.08 №109…”, Постанови Правління ПФУ № 13-1 від 30.07.2015 року «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України».

      Всього за І квартал 2017 року до управління надійшло 230 звернень, з них 147 – на усний прийом в управлінні та 50 на виїзних прийомах.
     На особистий прийом до керівництва і спеціалістів управління звернулись 197 осіб в порівнянні з 2016 роком (86 звернень) чисельність звернень збільшилась на 129 %. Показник письмових звернень збільшився на 22,2 %, за 2017 рік їх 33 (2016-27).
     Прийом громадян начальником управління та його заступниками проводиться відповідно до графіка, затвердженого начальником управління. Облік особистого прийому проводиться в журналах встановленої форми.
      З боку громадян в основному були порушені наступні питання: щодо незначного підвищення пенсії після проведених індивідуальних перерахунків пенсій внаслідок надання додаткових документів про страховий стаж та заробітну плату, поновлення виплати пенсії, індексації пенсії, утримання із пенсії, роз’яснення пенсійного законодавства та інші.
  За І квартал 2017 року для попередження звернень та з метою проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи в управлінні проведена наступна робота:
- проведено 9 “Прямих телефонних ліній”, у ході яких звернулися 17 осіб;
- керівниками і спеціалістами управління проведено 28 виїзних прийомів громадян, на яких звернулись з питаннями 50 осіб.
- проведено 62 “Гарячі телефонні лінії”, на які зателефонувало 114 громадян.
    На всі звернення громадян надані своєчасні відповіді, про що свідчить відсутність повторних звернень.
   З метою проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи управлінням проведено 128 публікацій в пресі та на веб-ресурсах.
   Керівництвом управління було відвідано на дому 4 інваліда. Проведена бесіда в телефонному режимі з 23 інвалідами. Інваліди спілкувалися на вільну тему та отримали відповіді на питання стосовно пенсійного забезпечення. Більшість інвалідів висловили побажання подовжувати такі спілкування і в подальшому.
       Для надання відповідей з питань призначення, перерахунку і виплати пенсій виділена постійно діюча "гаряча" телефонна лінія за номерами: 2-89-04, 2-89-05, яка працює протягом повного робочого дня за режимом роботи управління, що надає можливість пенсіонеру отримати роз`яснення діючого пенсійного законодавства без відвідування управління.  З метою розвитку дистанційного обслуговування громадян в управлінні застосовуються можливості он-лайн зв'язку в режимі Skype. Так, протягом 2017 року спеціалістами управління прийнято 1 особу в режимі Skype для роз'яснення діючого законодавства. Окрім цього, за І квартал 2017 року 4 особи скористалися зручним методом оперативного отримання необхідної інформації через Веб-портал Пенсійного фонду України.