четвер, 20 квітня 2017 р.

Документи, необхідні для проведення державної реєстрації прав

    Для проведення державної реєстрації прав особа обов’язково подає:
- заяву (після проставлення заявником підпису на заяві уповноважена особа суб’єкта державної реєстрації прав, нотаріус або його помічник реєструє заяву в базі даних заяв);
- документ, що підтверджує сплату адміністративного збору за державну реєстрацію прав, або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору за державну реєстрацію прав;

- документ, що посвідчує особу заявника відповідно до Закону України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус".
    У разі коли заявником є іноземець, документом, що посвідчує особу такого заявника, є національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або інший документ, що посвідчує особу іноземця.
   У разі коли заявником є державний службовець або посадова особа місцевого самоврядування, під час виконання посадових обов’язків документом, що посвідчує особу такого заявника, є службове посвідчення.
- оригінали документів, необхідних для державної реєстрації прав (договір купівлі-продажу, дарування, рішення суду, свідоцтво тощо).
    У разі коли оригінали документів, необхідних для державної реєстрації прав, відповідно до законодавства залишаються у справах державних органів, органів місцевого самоврядування, що їх видають, заявник подає копії документів, оформлені такими органами відповідно до законодавства.