четвер, 20 липня 2017 р.

Пенсійний фонд інформує...



Про підсумки роботи у 2017 році зі зверненнями громадян в 
Добропільському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України


  Протягом поточного року робота управління була направлена на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», наказів Пенсійного фонду України від 27.12.2008 року №247 “Про заходи щодо забезпечення оперативного та якісного вирішення питань, з якими громадяни звертаються до органів Пенсійного фонду України” та від 25.02.2008 року №23 “Щодо реалізації Указу Президента України від 07.02.08 №109…”, Постанови Правління ПФУ № 13-1 від 30.07.2015 року «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України».
       Всього за 6 місяців 2017 року до управління надійшло 779 звернень, з них 356 – на усний прийом в управлінні та 330 на виїзних прийомах.
      На особистий прийом до керівництва і спеціалістів управління звернулись 686 осіб в порівнянні з 2016 роком (168 звернень) чисельність звернень збільшилась на 308,3 %. Показник письмових звернень збільшився на 66,1 %, за 2017 рік їх 93 (2016- 56).
       Прийом громадян начальником управління та його заступниками проводиться відповідно до графіка, затвердженого начальником управління.
      З боку громадян в основному були порушені наступні питання: щодо незначного підвищення пенсії після проведення перерахунків у зв’язку із збільшенням розміру прожиткового мінімуму, поновлення виплати пенсії, утримання із пенсії, роз’яснення пенсійного законодавства та інші.
     За І півріччя 2017 року для попередження звернень та з метою проведення інформаційно - роз’яснювальної роботи в управлінні проведена наступна робота:
- проведено 22 “Прямих телефонних ліній”, у ході яких звернулася 31 особа;
- керівниками і спеціалістами управління проведено 64 виїзні прийоми громадян, на яких звернулись з питаннями 330 осіб.
- проведено 226 “Гарячих телефонних ліній”, на які зателефонувало 612 громадян.
     На всі звернення громадян надані своєчасні відповіді, про що свідчить відсутність повторних звернень .
    Основними завданнями управління є оперативне вирішення проблем громадян, з якими вони звертаються, надання, у разі потреби, консультацій чи роз'яснень.
    Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди Великої Вітчизняної війни, учасники бойових дій, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та інші громадяни, що потребують соціального захисту та підтримки.
    В управлінні створені належні умови для прийому громадян та розгляду їх звернень, забезпечується постійний контроль за їх розглядом у встановлені терміни.
    Біля входу в управління розміщено кнопку виклику, завдяки якій особи з обмеженими фізичними можливостями можуть викликати спеціаліста управління для прийому документів та надання консультацій та роз’яснень.
   Керівництвом управління було відвідано на дому 12 інвалідів. Проведена бесіда в телефонному режимі з 124 інвалідами. Інваліди спілкувалися на вільну тему та отримали відповіді на питання стосовно пенсійного забезпечення. Більшість інвалідів висловили побажання подовжувати такі спілкування і в подальшому.
    На першому поверсі біля громадської приймальні розміщена вся необхідна інформація про години прийому керівництвом Пенсійного фонду України, головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області та управління; перелік документів, необхідних для призначення пенсії за віком, по втраті годувальника, по інвалідності, та інформація про зміни в чинному пенсійному законодавстві.
   В управлінні обладнано приміщення та запроваджено обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна». Цим самим забезпечено право громадян на звернення до управління без встановлення спеціальних днів і годин прийому, без поділу за територіальним принципом в межах району, а також розмежовано функції прийому громадян та обробки поданих ними документів.
     Протягом 6 місяців 2017 року спеціалістами управління прийнято 24800 особи, в тому числі надано роз'яснень пенсійного законодавства 1953 особам.
   Для надання відповідей з питань призначення, перерахунку і виплати пенсій виділена постійно діюча "гаряча" телефонна лінія за номерами: 2-89-04, 2-89-05, яка працює протягом повного робочого дня за режимом роботи управління, що надає можливість пенсіонеру отримати роз`яснення діючого пенсійного законодавства без відвідування управління.
    З метою розвитку дистанційного обслуговування громадян в управлінні застосовуються можливості он-лайн зв'язку в режимі Skype. Протягом 2017 року спеціалістами управління прийнято 1 особу щодо роз'яснення діючого законодавства. За звітний період 15 осіб скористалася зручним методом оперативного отримання необхідної інформації через Веб-портал ПФУ.

За інформацією начальника відділу обслуговування громадян № 1 Ю.Нікітенко