З початку 2017 року зафіксовано понад 1,5 млн звернень
представників бізнесу та громадян до органів фіскальної служби Донецької
області за отриманням адміністративних, консультативних та інформаційних
послуг, у тому числі у жовтні п.р. – понад 174,1 тис. звернень. У жовтні 2017
року органами фіскальної служби області надано понад 19 тис. адміністративних
послуг, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року більше майже на
34,1%.
Найбільш популярна адміністративна послуга – видача
картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі
книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків
(далі – РНОКПП) з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (далі –
ДРФО). У жовтні п.р. громадяни отримали 8780 таких карток, питома вага від
загальної кількості отриманих у звітному місяці адмінпослуг – 46,2%.
Також запитуваними з боку суб`єктів господарювання у
жовтні п.р. були адміністративні послуги з видачі відомостей з ДРФО про суми
виплачених доходів та утриманих податків – 3605 (19%), реєстрації книг обліку
розрахункових операцій – 1476 (7,8%), надання витягів з реєстру платників
єдиного податку – 1042 (5,5%), реєстрації платника єдиного податку – 909
(4,8%), реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат
платникам єдиного податку – 718 (3,8%) та ін.
Головним управлінням ДФС у Донецькій області у жовтні
2017 року видано 685 ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та
тютюновими виробами (з них 378 і 307 ліцензій відповідно), анульовано 178
ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими
виробами за заявами суб’єктів господарювання (з них 127 і 51 ліцензій
відповідно).