середу, 24 червня 2020 р.

БІЛЬШЕ ПРО НОВИЙ СЕРВІС ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

  Добропільське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області інформує, що з метою надання доступу застрахованій особі до інформації про всі трудові відносини за даними звітних відомостей роботодавця, Пенсійний фонд створив на вебпорталі електронних послуг новий сервіс «Електронна трудова книжка».
  Для громадян – це зручний сервіс, який дозволяє дізнаватись детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески. У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі.
  Щоб користуватися сервісом необхідно:
- увійти на портал електронних послуг Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua/):
- здійснити вхід, обравши спосіб входу «За ЕЦП»;
- зі списку АЦСК обрати надавача послуг ЕЦП (в якому Ви отримували електронних підпис);
- вказати шлях до ключа ЕЦП та ввести свій пароль до нього.
   Переглянути дані електронної трудової книжки можна, обравши пункт «Електронна трудова книжка». В розділі «Записи трудової книжки» Ви знайдете інформацію про Ваші трудові відносини, як найманого працівника за основним місце роботи.
   Якщо трудові відносини за останнім місцем роботи були розпочаті у роботодавця до 1998 року, інформація буде відсутня. Для відображення цих даних в електронній трудовій книжці та для співставлення даних паперової трудової книжки з електронними даними, потрібно надати скановані копії трудової книжки, документів про стаж, що визначені Порядком підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року № 637. Скан-копії мають містити всі сторінки та поля відповідних документів, бути придатні для сприйняття їх змісту, зокрема дані про серію та номер бланків документів. Кожну сторінку необхідно підготувати окремо як JPG-файл або повний документ зі всіма сторінками як PDF-файл. Розмір кожного файлу (сканованої копії документу) не повинен перевищувати 1 мб.
 Для подання сканованих копій до Пенсійного фонду, необхідно:
- обрати розділ «Комунікація з Пенсійним фондом України»;
- скористуватись сервісом «надання скан-копій трудової книжки»;
- додати файл підготовлених скан-копій документів;
- надати згоду на обробку персональних даних шляхом проставлення відмітки у віконці «я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних»;
- персональні дані до Пенсійного фонду, натискаючи кнопку «Відправити до ПФУ».
   Після оцифрування відповідальною особою органу Пенсійного фонду України наданих сканованих копій документів, дані трудової книжки будуть відображатись в розділі «Записи трудової книжки», а надані скан-копії в розділі «Скан-копії трудової книжки».
  Наголошуємо, що повноцінне використання сервісу можливе при наявності у користувачів електронного цифрового підпису (ключа). Отримати його можна в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК).