пʼятниця, 24 червня 2016 р.

На першому плані - робота зі зверненнями громадян



З початку року до Добропільської районної ради надійшло 13 звернень громадян (у т.ч. 5 колективних), з них: письмових – 11, по телефону – 2.
Порушувалися питання земельних відносин, щодо ремонту водопровідних мереж, посипки та розчистки доріг у зимовий період, про ремонти об’єктів соціально - культурної сфери, щодо автобусного сполучення в населених пунктах району, освітлення вулиць, безоплатного  забезпечення  ліками, забезпечення шахтарів-пенсіонерів побутовим вугіллям та інші....

Як свідчить аналіз, найчастіше зустрічаються питання  комунального та дорожнього господарства – це питання водопостачання, вуличного освітлення, автобусного сполучення, ремонту місцевих доріг та об’єктів соціально - культурної сфери.
На другому місці стоять питання аграрної політики і земельних відносин – це питання власності на землю (оренди, приватизації), розрахунки за здані в оренду земельні та майнові паї.
Трійку лідерів завершують питання соціального захисту – це питання надання матеріальної допомоги; отримання соціальних виплат, визначення соціального статусу, роз’яснення законодавства із соціального захисту.
Відповіді  на всі звернення громадян були надані згідно чинного законодавства у встановлений термін.
  Ведеться постійна робота на офіційному веб - сайті районної ради, де  розміщуються проекти рішень, прийняті радою рішення, розпорядження голови районної ради з основної діяльності, що підлягають оприлюдненню для публічного громадського обговорення. Забезпечується постійно робота з електронної системою реєстрації звернень громадян.
Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі голови районної ради.