З початку року до Добропільської
районної ради надійшло 13 звернень громадян (у т.ч. 5 колективних), з них: письмових
– 11, по телефону – 2.
Порушувалися питання земельних
відносин, щодо ремонту водопровідних мереж, посипки та розчистки доріг у
зимовий період, про ремонти об’єктів соціально - культурної сфери, щодо
автобусного сполучення в населених пунктах району, освітлення вулиць, безоплатного
забезпечення ліками, забезпечення шахтарів-пенсіонерів побутовим вугіллям
та інші....
Як свідчить аналіз, найчастіше
зустрічаються питання комунального та дорожнього господарства – це
питання водопостачання, вуличного освітлення, автобусного сполучення, ремонту
місцевих доріг та об’єктів соціально - культурної сфери.
На другому місці стоять питання
аграрної політики і земельних відносин – це питання власності на землю (оренди,
приватизації), розрахунки за здані в оренду земельні та майнові паї.
Трійку лідерів завершують питання
соціального захисту – це питання надання матеріальної допомоги; отримання
соціальних виплат, визначення соціального статусу, роз’яснення законодавства із
соціального захисту.
Відповіді на всі звернення
громадян були надані згідно чинного законодавства у встановлений термін.
Ведеться постійна робота
на офіційному веб - сайті районної ради, де розміщуються проекти рішень,
прийняті радою рішення, розпорядження голови районної ради з основної
діяльності, що підлягають оприлюдненню для публічного громадського обговорення. Забезпечується постійно робота з
електронної системою реєстрації звернень громадян.
Питання роботи із зверненнями
громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі голови
районної ради.