неділя, 10 липня 2016 р.

Діалог з громадськістю


Уже декілька років Добропільським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Донецької області проводиться анонімне анкетування різних категорій громадян з питань діяльності управління, знання основних норм пенсійного законодавства та нагальних проблем сьогодення. Такі опитування дозволяють з’ясувати побажання пенсіонерів, реалізувати їх, підвищити якість обслуговування і рівень довіри громадян до органів виконавчої влади, а також звертають увагу працівників управління на недоліки в роботі.

Щороку підсумки таких опитувань оприлюднюються в ЗМІ.
Порівняльний аналіз анкетних даних за результатами опитування у 2014, 2015 та 2016 роках (ІІ квартал):


2014 рік
2015 рік
2016 рік
1. До якої категорії громадян Ви відноситесь?
Студент
10,5%
-
0%
Безробітний
8,5%
-
0%
Найманий працівник
29%
82,9%
2,3%
Фізична особа-підприємець
19,7%
7,3%
7%
Пенсіонер
32,3%
9,8%
74,5%
переселенець
-
-
16,2%

2. До якої вікової категорії Ви відноситесь?
17-25р.
16,1%
-
0%
26-35р.
16,9%
17,1%
4,7%
36-45р.
16,9%
21,9%
9,3%
46-55р.
22,7%
43,9%
21%
56 р. і більше
27,4%
17,1%
65%

3. Чи задоволені Ви розміром пенсії, заробітної плати?
так
13,8%
12,2%
18,6%
ні
76,4%
87,8%
74,4%
не отримую
9,8%
-
7%

4. Ваше відношення до виплати зарплати в “конверті” та трудової діяльності без запису у трудовій книжці (нелегальної зайнятості)?
позитивне
16,9%
4,9%
9,3%
негативне
83,1%
95,1%
88,4%
утрималися
-
-
2,3%

5. Чи є серед ваших рідних, знайомих особи, які працюють нелегально (без оформлення трудових відносин)?
так
46,8%
22%
25,6%
ні
53,2%
78%
72,1%
утрималися
-
-
2,3%

6. Чи знаєте Ви що таке договір добровільного страхування та його необхідність?
так
70,2%
82,9%
51,2%
ні
29,8%
17,1%
46,5%
утрималися
-
-
2,3%

7. Чи маєте Ви свідоцтво про загальнообов’язкове державне соціальне страхування?
так
75,8%
82,7%
62,8%
ні
24,2%
17,3%
30,2%

утрималися
-
-
7%

8. Чи знаєте Ви навіщо потрібне свідоцтво про загальнообов’язкове державне соціальне страхування?
так
68,5%
82,9%
41,9%
ні
31,5%
17,1%
55,8%
утрималися
-
-
2,3%

9. Чи задоволені Ви організацією прийому громадян в Добропільському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Донецької області?
так
86,3%
95,1%
81,4%
ні
8,1%
4,9%
18,6%
не зверталися
5,6%
-
-

10. Чи влаштовує Вас обслуговування пенсіонерів поштовими відділенями, банківськими установами з питань виплати пенсій?
так
75,8%
80,5%
81,4%
ні
18,7%
19,5%
18,6%
не зверталися
5,5%
-
-





11. Чи є у Вас претензії, скарги на дії посадових осіб Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області?
так
7,9%
7,3%
7%
ні
87,1%
92,7%
93%
не зверталися
5%
-
-





12. Чи відвідуєте Ви офіційний сайт Пенсійного фонду України www.pfu.gov.ua, веб-портал Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua та ознайомлюєтесь зі статтями з питань діяльності Пенсійного фонду України в місцевій газеті "Новий шлях"?
так
27,4%
61%
21%
ні
72,6%
39%
79%

Виходячи з наведеного аналізу, викликає занепокоєння різкий, в порівнянні з минулими роками ріст відсотку населення, що позитивно відноситься до нелегальної зайнятості, при цьому збільшилась кількість громадян, яким відомі факти про «тіньову» виплату зарплати.
            Придає оптимізму стійка тенденція до покращення якості обслуговування населення.
            Завдяки проведеному анкетуванню виникає ряд питань, на які необхідно звернути увагу керівництву управління у подальшій роботі, а саме:
-          активізувати інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо переваг легальної зайнятості, можливості заключення договору добровільного страхування, необхідності отримання свідоцтв про загальнообов’язкове державне соціальне страхування та зручності у використанні офіційного веб-порталу Пенсійного фонду України;
-          забезпечити проведення консультацій з громадськістю шляхом публічного обговорення проектів нормативно-правових актів;
-          вжити заходів щодо покращення організації прийому громадян у т.ч. використовувати дистанційні форми;
-          продовжити роботу з кадрами для забезпечення відсутності претензій та скарг на дії працівників управління.