середа, 7 вересня 2016 р.

ГОЛОВНЕ ЗАВДАННЯ - ВИКЛЮЧИТИ УМОВИ ПРОЯВУ КОРУПЦІЇ!



На виконання плану заходів щодо попередження та профілактики корупційних правопорушень Добропільським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Донецької області забезпечується безумовне дотримання вимог антикорупційного законодавства.
Для запобігання корупційним злочинам, правопорушенням пов'язаним з корупцією, а також іншим порушенням вимог антикорупційного законодавства в управлінні постійно проводиться моніторинг звернень громадян щодо можливих корупційних правопорушень з боку працівників управління.

З метою попередження виникнення порушень антикорупційного законодавства з працівниками управління постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо нормативно-правових актів:  
-  Постанова КМУ «Про затвердження Правил етичної поведінки державних службовців» від 18.02.2016 №65;
-    ст. 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
-    Закон України  «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII;
-    Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо особливостей подання службовими особами декларацій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру у 2016 році»  №1022-VIII від 15.03.2016;
- методичні рекомендації щодо заповнення декларації про майно, доходи і зобов’язання фінансового характеру.
    Проведено тестування на тему знання Закону України від 14.10.2014 №1700-VІІ  «Про запобігання корупції» та Закону України від 07.04.2011 №3206-VІ «Про засади запобігання і протидії корупції».
   Керівництвом управління та керівниками структурних підрозділів постійно здійснюється моніторинг норм та практики застосування законодавчих та інших нормативно – правових актів, що регулюють діяльність управління та структурних підрозділів для виявлення прогалин та недоліків, що можуть сприяти втягненню працівників в корупційну чи злочинну діяльність. 
  У відділі обслуговування громадян управління впроваджено порядок обслуговування громадян та обробки пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій з унеможливленням підготовки документів про призначення (перерахунок) пенсій спеціалістами, які безпосередньо здійснюють прийом  громадян.   
Особи, які  приймаються на посади державних службовців в Добропільське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області попереджаються в обов’язковому порядку про встановлення спеціальних обмежень щодо державних службовців та інших осіб, уповноважених на виконання функцій держави, спрямовані на попередження корупції.
Управлінням, відповідно до діючого антикорупційного законодавства, забезпечується перевірка декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру працівників, (у т.ч. декларацій суб’єктів, які звільнилися або іншим чином припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави).
В управлінні постійно проводиться моніторинг додержання посадовими особами антикорупційного законодавства щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності, обмеження спільної роботи близьких осіб.
Оприлюднення інформації про закупівлю товарів, робіт і послуг відбувається з дотриманням вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» та відповідно до Тимчасового порядку роботи з веб-порталом Уповноваженого органу «Державні закупівлі».
Для залучення громадськості до обговорення підсумків роботи управління було проведено:
- 2 Дні відкритих дверей;
- 3 зустрічі з ветеранськими організаціями м.Добропілля та Добропільського району;
- День Пенсійного фонду.
Регулярно управлінням проводились виїзні прийоми громадян за місцем мешкання та зустрічі в трудових колективах, заняття «школи майбутнього пенсіонера», засідання «круглого столу» з соціальними партнерами та підприємствами-боржниками, зустрічі в навчальних закладах, а також з громадськими організаціями. Окрім цього,  проведено 2 анкетування громадян, в яких прийняли участь 97 осіб.
Для забезпечення доступу до публічної інформації громадськості визначено відповідального за організацію у встановленому порядку доступу до публічної інформації, систематизацію та аналізування запитів, що надходять до управління та відповідей на них. Визначено місце для роботи запитувачів із документами, які містять публічну інформацію. Біля вікон прийому громадян на стендах розміщено форми запиту отримання публічної інформації та порядок її отримання. 
Окрім цього, з метою попередження, виявлення та протидії корупційним проявам в управлінні на інформаційному стенді та на суб-сайті управління розміщена інформація про телефон довіри з питань протидії корупції. Також встановлена «антикорупційна скринька» для повідомлень про неправомірні дії з боку працівників управління.