четвер, 24 листопада 2016 р.

Відповідати вимогам часу



Встановлення зворотнього зв’язку з громадськістю, публічного діалогу, партнерських стосунків, підвищення ефективності механізму залучення громадськості до розроблення та реалізації державної політики, налагодження системності у здійсненні комунікацій – питання першочергової ваги на сучасному етапі просвітницької, роз’яснювальної роботи управління Пенсійного фонду України щодо процесу реформування пенсійної системи, особливо під час прийняття непопулярних рішень.
Для реалізації поставленої мети Добропільське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області використовує різні форми інформаційно-роз’яснювальної роботи, це:
- тісна співпраця з редакціями газет: міськрайонної газети «Новий шлях», газети для пенсіонерів «Ветеран Донбасу», всеукраїнської газети «Берег надежды» та газети «Вісті Донбасу» (підготовлено та опубліковано 28 інформаційних статей, проведено 2 прес-конференції);
- вивчення громадської думки шляхом проведення анонімного анкетування на різну тематику, результати якого систематизуються, аналізуються, оприлюднюються та враховуються для покращення роботи;
- використання каналів зв’язку для усіх аудиторій (пенсіонери, працююче населення, молодь, непрацююче населення працездатного віку та інші), завдячуючи співпраці з місцевими веб-ресурсами, такими як: сайт Добропільської міської ради, сайт Добропільської районної ради, сайт Добропільської районної державної адміністрації, сайт Білозерської міської ради, сайт «06277.com.ua» та сайт «Портал гарячих новин shkvarki.org» (за 9 місяців 2016 року управлінням розміщено 245 матеріалів);
- залучено до реєстрації на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України 325 громадян;
- проведено 41 виїзний прийом за місцем проживання громадян, 28 зустрічей в трудових колективах, у складі «мобільного соціального офісу» взято участь у 6 прийомах;
- організація та проведення семінарів на різну тематику (4);
- зустрічі з ветеранськими, громадськими організаціями (7), учнівською молоддю (2), дітьми дошкільного віку (1);
- сторінка Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в соціальній мережі Facebook дозволяє налагодити прямий діалог з громадянами і отримати інформацію, крім того на сайті передбачена функція зворотнього зв’язку за допомогою якого кожен охочий може залишати свої повідомлення та пропозиції (https://www.facebook.com/Dobpfu);
- проведено 13 занять «Школи майбутнього пенсіонера» - з громадянами передпенсійного віку;
- на заняттях з «Агітаційним активом» (3) вивчались питання пенсійного законодавства для подальшої роботи з громадянами шляхом надання консультацій, роз’яснення законодавчих актів;
- на 7 засіданнях «Круглого столу» обговорювались різноманітні питання з залученням представників органів влади, місцевого самоврядування, профспілок, релігійних організацій, державної податкової служби, банківських установ, підприємств, громадськості, засобів масової інформації;
- проведено 10 прийомів в режимі Skype (відео) зв’язку (pension.r64), якими скористалось 5 громадян. Сучасна послуга дає змогу спеціалістам Фонду оперативно надавати відповіді на всі поставлені ними запитання в он-лайн режимі та своєчасно інформувати населення про зміни в пенсійному законодавстві, наблизити послугу до громадян;
- управління виготовило та розповсюдило інформаційні буклети та листівки у кількості 1287 шт. за різною тематикою;
- «Дні відкритих дверей» тричі проводились для учнівської молоді;
- презентувалась діяльність управління на двічі організованому заході «Дні Пенсійного фонду».
  Очікуємо, що результатом проведеної роботи буде підвищення рівня обізнаності громадян з питань пенсійного забезпечення, залучення населення до активної громадської позиції з цих питань, підвищення довіри до управління Пенсійного фонду України та його діяльності, сприйняття органу Пенсійного фонду як надійного партнера, який надає якісні та оперативні послуги, необхідну допомогу.