середу, 30 листопада 2016 р.

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН !



      Добропільський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Донецькій області повідомляє, що відповідно до змін до  Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні (далі-Закон), зокрема до ст. 6, якою передбачено, що за бажанням батьків чи одного з них документи, передбачені цією статтею для реєстрації місця проживання дитини, можуть бути подані органам державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини.
     Органи державної реєстрації актів цивільного стану в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, направляють зазначені документи органам реєстрації для реєстрації місця проживання новонародженої дитини.

    Перелік документів, необхідних для пред`явлення до органів ДРАЦС :
-   заява за формою, наведеною у додатку 7 до Правил реєстрації місця проживання;
-         свідоцтво про народження;
-         квитанція про сплату адміністративного збору;

У разі подання документів, необхідних для реєстрації місця проживання новонародженої дитини через органи ДРАЦС, уповноважений працівник перевіряє належність документа, що посвідчує особу батьків або інших законних представників дитини, правильність заповнення заяви  про реєстрацію місця проживання дитини, про що ним робиться відповідний запис у цій заяві. Прийняті документи не рідще одного разу на місяць передаються до відповідного органу реєстрації.
    Працівник органу реєстрації в день отримання документів від органів ДРАЦС приймає відповідне рішення і оформляє довідку про реєстрацію місця проживання.
  Водночас зазначаємо, що батьки  або його законні представники зобов`язані зареєструвати проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.
 За інформацією Добропільського районного відділу державної реєстрації актів
цивільного стану Головного управління юстиції у Донецькій області.