Як
повідомила начальник відділу обслуговування Квасовчак Н.Д., платники, які використовують
електронний цифровий підпис, мають можливість самостійно
визначити спосіб взаємодії з контролюючим органом, а саме в загальному порядку
чи в електронній формі, про що платник робить відповідну позначку в
електронному кабінеті та обов'язково зазначає свою електронну адресу. У разі
зміни електронної адреси платник податків зобов'язаний не пізніше наступного
робочого дня внести відповідні зміни до своїх облікових даних в електронному
кабінеті. Взаємодія між платником та контролюючим органом через електронний
кабінет може проводитися щоденно, крім вихідних та святкових днів.
Також, платник податків має право в будь-який момент
відмовитися від електронної форми взаємодії з контролюючим органом шляхом
надіслання відповідного повідомлення через електронний кабінет. Починаючи з
дня, наступного за днем надіслання такого повідомлення, взаємодія платника
податків з контролюючим органом в електронній формі припиняється і здійснюється
в загальному порядку.
Квасовчак Н.Д. звернула увагу, що вказані зміни набирають чинності з першого числа місяця,
наступного за місяцем впровадження у роботу програмного забезпечення
електронного кабінету, але не пізніше 01.01.2018 р.
Переваги
електронного кабінету платників:
можливість
перегляду в режимі реального часу інформації про платника податків;
проведення
звірки розрахунків платників податків з державним та місцевими бюджетами;
заповнення,
перевірки та подання податкових декларацій, звітності;
інформування
платників податків про проведення документальної планової перевірки;
взяття
на облік, внесення змін до облікових відомостей;
подання
звернень та інших документів для отримання ліцензій;
реєстрації
контролюючим органом реєстраторів розрахункових операцій;
подання
заяв та інших документів, тощо.