Як планується розвивати систему електронних послуг в Україні?
На першому етапі передбачається оптимізація надання пріоритетних послуг. Розвивати систему електронних послуг в Україні будуть до 2020 року в три етапи.
На першому етапі (2016 - 2017 роки) передбачається оптимізація порядків надання пріоритетних послуг, реалізація пілотних проектів, формування єдиної інформаційно-телекомунікаційної інфраструктури, врегулювання на законодавчому рівні застосування альтернативних схем ЕЦП електронної ідентифікації.
Серед таких пріоритетних послуг, впровадження надання яких в електронній формі передбачається в першу чергу:На першому етапі (2016 - 2017 роки) передбачається оптимізація порядків надання пріоритетних послуг, реалізація пілотних проектів, формування єдиної інформаційно-телекомунікаційної інфраструктури, врегулювання на законодавчому рівні застосування альтернативних схем ЕЦП електронної ідентифікації.
- держреєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Земкадастру;
- держреєстрація ФОП та юридичні особи;
- видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами;
- оформлення паспорта;
- реєстрація місця проживання;
-реєстрація платника єдиного податку;
- видача довідки про поданої податкової декларації;
- видача водійського посвідчення та багато інших.
На другому етапі (2018 - 2019 роки) передбачається оптимізація порядків надання адмінпослуг, широке залучення фізичних та юридичних осіб до використання електронних послуг.
На третьому етапі (2020) заплановано забезпечення надання електронних послуг в усіх сферах суспільного життя, надання інтегрованих електронних послуг, а також впровадження транскордонних електронних послуг.
Концепція розвитку системи електронних послуг в Україні затверджено розпорядженням Кабміну від 16.11.2016 № 918-р, для її реалізації буде затверджений детальний план.