середа, 5 квітня 2017 р.

Щодо видачі посвідчення застрахованої особи у вигляді електронної смарт-картки



         Добропільське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області у зв’язку з численними зверненнями застрахованих осіб та представників підприємств з питанням щодо необхідності надання документів для отримання свідоцтва про загальнообов'язкове державне соціальне страхування повідомляє наступне:

          з 1 січня 2017 року набрали чинності положення Закону України від 08.07.2010 № 2464 “Про збір та облік єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування” (в редакції Закону України від 28.12.2014 № 76-VIII «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України») у частині видачі посвідчення застрахованої особи у вигляді електронної смарт-картки з візуальними персоніфікованими ознаками, який забезпечує документування, збереження і використання індивідуальної інформації про набутті застрахованою особою права у сфері загальнообов'язкового державного соціального страхування, на якому може зберігатися інша інформація для забезпечення захисту прав застрахованих осіб на отримання коштів та послуг за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням.
         Проект Порядку видачі посвідчення застрахованої особи розроблений Пенсійним фондом України та направлений на погодження Міністерству соціальної політики.