Пенсійний фонд надає зручну можливість здійснювати постійний контроль за даними, які впливають на пенсійні права громадянина. Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.
Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:
Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:
• отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян);
• отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів);
• формування запитів на попередню підготовку документів;
• можливість подачі письмових звернень;
• запис на прийом до фахівців Фонду;
• отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців).
Звернувшись до послуг, які надаватимуться через веб-портал, користувачі зможуть отримати інформацію щодо умов, порядку призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії, також можна буде ознайомитись із формами заяв, необхідних для призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії, отримання допомоги на поховання та заповнити їх, користуючись наданими інструкціями.
Портал працює з дотриманням вимог щодо захисту персональних даних.
Веб-портал надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.
З метою зручності процедура реєстрації користувачів веб-порталу максимально спрощена. Для чого Вам необхідно звернутись до Пенсійного фонду з документами, які підтверджують особу, та оформити заяву за встановленою формою. У разі необхідності фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні та роз’яснять порядок отримання послуг Веб-порталу.
Більш детальну інформацію Ви можете отримати зайшовши на сайт http://portal.pfu.gov.ua та звернувшись до управління за адресою: м.Добропілля, вул. Незалежності, 28А (кабінети 106, 107) або зателефонувавши за телефонами: 2-89-01 та 2-80-67.
• отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів);
• формування запитів на попередню підготовку документів;
• можливість подачі письмових звернень;
• запис на прийом до фахівців Фонду;
• отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців).
Звернувшись до послуг, які надаватимуться через веб-портал, користувачі зможуть отримати інформацію щодо умов, порядку призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії, також можна буде ознайомитись із формами заяв, необхідних для призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії, отримання допомоги на поховання та заповнити їх, користуючись наданими інструкціями.
Портал працює з дотриманням вимог щодо захисту персональних даних.
Веб-портал надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.
З метою зручності процедура реєстрації користувачів веб-порталу максимально спрощена. Для чого Вам необхідно звернутись до Пенсійного фонду з документами, які підтверджують особу, та оформити заяву за встановленою формою. У разі необхідності фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні та роз’яснять порядок отримання послуг Веб-порталу.
Більш детальну інформацію Ви можете отримати зайшовши на сайт http://portal.pfu.gov.ua та звернувшись до управління за адресою: м.Добропілля, вул. Незалежності, 28А (кабінети 106, 107) або зателефонувавши за телефонами: 2-89-01 та 2-80-67.