вівторок, 15 серпня 2017 р.

Перемога юних краєзнавців Добропільщини



      У червні місяці було підведено підсумки обласного конкурсу краєзнавчих учнівських досліджень «Моє місто (село) на долоні» .
   Згідно оприлюдненого протоколу спільного засідання оргкомітету та журі з перевірки робіт учасників конкурсу переможцями заочного обласного етапу конкурсу стали:
- Буклет «Моє село на долоні» (Історія заснування села Зелене Добропільського району) – Криворізька ЗОШ І-ІІІ ступенів - Бебешко Олександр.
 - Науково-популярний відеофільм «Моє село- моя колиска» - Криворізька ЗОШ І-ІІІ ступенів – Широких Аліна, Дугельна Ольга, Єршов Сергій, Іванченко Лілія.
- Науково-популярний відеофільм «Моє село на долонях» - Світлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів – Буганцев Валентин, Наумов Дмитро, Магей Надія, Циганок Кирило.
- Малюнок «Квітучий рай» - Ганнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів  - Іваник Каріна.
     Переможці запрошуються до участі в очному етапі конкурсу, який відбудеться у вересні місяці, де мають презентувати свій творчий продукт. За результатами фіналу будуть визначені найсильніші. Вітаємо наших учнів та їх наставників! Бажаємо гідно презентувати свої роботи на очному етапі Конкурсу та здобути перемогу. 
       Джерело: Відділ освіти  Добропільської райдержадміністрації.