середа, 13 вересня 2017 р.

Покращення якості обслуговування громадян Пенсійним фондом України


    Одним з основних пріоритетів діяльності Пенсійного фонду України є покращення якості обслуговування громадян.
   Фондом поступово розширюється мережа точок доступу до одержання пенсійних послуг, які максимально наближені до місця проживання громадян. За рахунок сучасних інформаційних технологій передбачається скоротити час для надання таких послуг. Практично всі послуги можливо буде отримати дистанційно, у тому числі через веб-портал Пенсійного фонду з використанням електронного цифрового підпису. Таким чином, подати заяву на призначення чи перерахунок пенсії можливо буде фактично не виходячи з дому. Оновлена версія порталу запрацювала вже в листопаді 2016 року.

    Сьогодні завершується впровадження централізованої системи призначення та виплати пенсій, у якій замість існуючих громіздких архівів паперових пенсійних справ буде створена централізована база електронних пенсійних справ. Після її впровадження подати заяви на призначення та перерахунок пенсії можливо буде в будь-якому територіальному управлінні Пенсійного фонду незалежно від місця проживання заявника.