Під час
виконання демонтажу мостовики виявили приховані дефекти (значні
руйнування кам’яної кладки опор), які неможливо було виявити на стадії
обстеження штучної споруди.
3-го
листопада на об’єкті було проведено робочу нараду за
участю представників Служби автодоріг у Донецькій області, генерального
проектувальника ТОВ науково-виробниче об’єднання «Київбудіндустрія» та
підрядного підприємства ТОВ «Мостстройком».
Фахівцями
прийнято рішення про необхідність коригування проектної документації…
Мостовий
перехід, побудований у 1958-ому році, віднесено до категорії малих споруд.
Загальна оцінка стану мосту до капремонту – «обмежено працездатний».
|
Додамо, що окрім відновлення опор мосту, капітальний
ремонт передбачає:
- влаштування монолітної залізобетонної накладної плити для пропуску сучасного нормативного тимчасового навантаження;
- влаштування гідроізоляції з нанесенням «під тиском» для захисту монолітної залізобетонної накладної плити;
- відновлення захисного шару бетону пошкоджених залізобетонних елементів споруди за допомогою полімерно-мінеральної суміші;
- влаштування ефективної системи водовідведення;
- встановлення металевого бар’єрного огородження проїзної частини;
- укладання нового дорожнього одягу тощо.
Габарити моста: довжина – 14,70 м, ширина проїзної частини – 5,60 м,
ширина тротуарів – 2х0,38 м, отвір моста – 12,7 м, підмостовий габарит –
1,23 м, висота споруди – 2,84 м (висотне положення елементів моста є
достатнім і не потребує корегування профілю дороги). Після відновлення
несуча здатність мосту зросте до сучасних нормативних вимог – А-15, НК-100 (до
капремонту – Н-13, НГ-60). Договір на виконання робіт із
капітального ремонту укладено між Службою автомобільних доріг у
Донецькій області та ТОВ «Мостстройком».
Увага! Капітальний ремонт мосту виконується із організацією
проїзду в обхід ремонтуємої ділянки двосмугової дороги (відповідно до
норм СОУ 45.2-00018112-006:2006 «Порядок огородження та організація дорожнього
руху в місцях проведення дорожніх робіт з будівництва, реконструкції, ремонту
та утримання автомобільних доріг»). На час ремонту тимчасовий об’їзд
підтримуватиметься у належному експлуатаційному стані.
Служба автомобільних доріг у Донецькій області
звертається до водіїв із проханням бути максимально пильними за кермом – виконувати
вимоги Правил дорожнього руху! Обережно об’їжджати ремонтуєму ділянку
автодороги, позначену тимчасовими дорожніми знаками!
Джерело: Прес-служба Служби автомобільних
доріг у Донецькій області.