З метою своєчасного виявлення
причин, що призводять до надходження звернень громадян, та удосконалення цієї
роботи Добропільською ОДПІ ГУ ДФС у Донецький області проведено узагальнення та
аналіз звернень громадян, що надійшли протягом 2017 року. За результатами
аналізу зроблено наступні висновки.
За 2017 рік до Добропільської ОДПІ ГУ
ДФС у Донецький області надійшло 7 письмових звернень громадян (у тому числі 7 заяв, скарги
не надходили). У порівнянні з минулим роком
кількість зменшилась на 5 звернень (за
січень-грудень 2016 року – 12). Повторних, дублетних та неодноразових звернень не
надходило.
Основні питання, які порушувалися у
письмових зверненнях за 12 місяців 2017
року – питання загальнодержавних податків (4 звернення або 57 %), інформування
про ухилення від сплати податків (1 звернення або 15%), податкова звітність (2 звернення або 28 %).
За 12 місяців п.р. із проведених 10 особистих
прийомів, 6 - виїзних прийомів керівництва ГУ ДФС у Донецькій області (або 60%
від загальної кількості особистих прийомів), 4 керівництвом інспекції (або 40%
від загальної кількості особистих прийомів). Найбільш актуальними питаннями усних звернень у січні
– грудні п.р. визначено адміністрування
акцизного податку з роздрібної торгівлі ( 4 звернення або 40 %), єдиного
податку (1 звернення або 10%), щодо реєстрації на обліку платників податків (2
звернення або 25%), щодо виконання судових рішень (1 звернення або 10%) , плата
за землю (1 звернення або 10%), податок на доходи фізичних осіб (1 звернення
або 10%)
Джерело:Добропільська ОДПІ ГУ ДФС
у Донецькій області.
|