неділя, 31 грудня 2017 р.

Розгляд звернень громадян за 2017 рік



    З метою своєчасного виявлення причин, що призводять до надходження звернень громадян, та удосконалення цієї роботи Добропільською ОДПІ ГУ ДФС у Донецький області проведено узагальнення та аналіз звернень громадян, що надійшли протягом 2017 року. За результатами аналізу зроблено наступні висновки.
      За 2017 рік до Добропільської ОДПІ ГУ ДФС у Донецький області  надійшло 7 письмових звернень громадян (у тому числі 7 заяв, скарги не надходили). У порівнянні з минулим роком кількість  зменшилась на 5 звернень (за січень-грудень 2016 року – 12). Повторних, дублетних та неодноразових звернень не надходило.

     Основні питання, які порушувалися у письмових зверненнях  за 12 місяців 2017 року – питання загальнодержавних податків (4 звернення або 57 %), інформування про ухилення від сплати податків (1 звернення або 15%),  податкова звітність (2 звернення або  28 %).
        За 12 місяців п.р. із проведених 10 особистих прийомів, 6 - виїзних прийомів керівництва ГУ ДФС у Донецькій області (або 60% від загальної кількості особистих прийомів), 4 керівництвом інспекції (або 40% від загальної кількості особистих прийомів). Найбільш актуальними питаннями усних звернень у січні – грудні  п.р. визначено адміністрування акцизного податку з роздрібної торгівлі ( 4 звернення або 40 %), єдиного податку (1 звернення або 10%), щодо реєстрації на обліку платників податків (2 звернення або 25%), щодо виконання судових рішень (1 звернення або 10%) , плата за землю (1 звернення або 10%), податок на доходи фізичних осіб (1 звернення або 10%)

                                  
Джерело:Добропільська  ОДПІ ГУ ДФС  у Донецькій області.