Протягом поточного року робота управління була направлена на виконання Указу Президента
України від 07.02.2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення
реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів
державної влади та органів місцевого самоврядування», наказів Пенсійного фонду
України від 27.12.2008року №247 “Про заходи щодо забезпечення оперативного та
якісного вирішення питань, з якими громадяни звертаються до органів Пенсійного
фонду України” та від 25.02.2008року №23
“Щодо реалізації Указу Президента України від 07.02.08 №109…”, Постанови
Правління ПФУ № 13-1 від 30.07.2015 року
«Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів
Пенсійного фонду України».
Всього за 2017 рік до управління
надійшло 1242 звернення, з них 625 – на усний прийом та 459 - на виїзних
прийомах.
На особистий прийом до керівництва і
спеціалістів управління звернулись 1084
особи, в порівнянні з 2016 роком (416 звернень) чисельність звернень збільшилась на 160,6 %. Показник
письмових звернень збільшився на 36,9 %,
за 2017 рік їх 152 (2016- 111).
Прийом громадян
начальником управління та його заступниками проводиться відповідно до графіка,
затвердженого начальником управління.
З боку громадян, в основному були порушені наступні питання: щодо
незначного підвищення пенсії після проведення перерахунків у зв’язку із
збільшенням розміру прожиткового мінімуму, поновлення виплати пенсії, утримання
із пенсії, роз’яснення пенсійного законодавства та інші.
За 2017 рік для попередження
звернень та з метою проведення інформаційно - роз’яснювальної роботи в
управлінні проведена наступна робота:
-
проведено 42 “Прямих
телефонних ліній”, у ході яких
звернулася 53 особи;
-
керівниками і спеціалістами управління проведено 143 виїзні прийоми громадян, на яких
звернулись з питаннями 459 осіб.
- проведено 252 “Гарячих
телефонних ліній”, на які зателефонувало 1538 громадян.
На всі звернення громадян надані своєчасні
відповіді, про що свідчить відсутність повторних звернень .
Основними завданнями
управління є оперативне вирішення проблем громадян, з якими вони звертаються,
надання, у разі потреби, консультацій чи роз'яснень.
Особлива увага
приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди Великої
Вітчизняної війни, учасники бойових дій, громадяни, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи та інші громадяни, що потребують соціального захисту
та підтримки.
В управлінні створені
належні умови для прийому громадян та розгляду їх звернень, забезпечується
постійний контроль за дотриманням термінів.
Біля входу в управління
розміщено кнопку виклику, завдяки якій особи з обмеженими
фізичними можливостями можуть викликати спеціаліста
управління для прийому документів та надання консультацій та роз’яснень.
Керівництвом управління було відвідано на дому 18
інвалідів. Проведена бесіда в телефонному режимі з 302 інвалідами. Інваліди
отримали відповіді на питання стосовно пенсійного забезпечення. Більшість
інвалідів висловили побажання подовжувати такі спілкування і в подальшому.
На
першому поверсі біля громадської приймальні розміщена вся необхідна інформація
про години прийому керівництвом Пенсійного фонду України, головного управління
Пенсійного фонду України в Донецькій області та Добропільським об’єднаним
управлінням Пенсійного фонду України Донецької області; перелік документів,
необхідних для призначення різних видів пенсій, та інформація про зміни в
чинному пенсійному законодавстві.
В управлінні обладнано
приміщення та запроваджено обслуговування громадян за принципом «єдиного
вікна». Цим самим забезпечено право громадян на звернення до управління без
встановлення спеціальних днів і годин прийому, без поділу за територіальним
принципом в межах адміністративних одиниць, а також розмежовано
функції прийому громадян та обробки поданих ними документів.
Протягом 2017 року спеціалістами управління прийнято 51183 особи, в тому числі надано
роз'яснень пенсійного законодавства 5671 особі.
Для надання відповідей з
питань призначення, перерахунку і виплати пенсій виділена постійно діюча
"гаряча" телефонна лінія за номерами: 2-89-04, 2-89-05, яка працює протягом
повного робочого дня за режимом роботи управління, що надає можливість
пенсіонеру отримати роз`яснення діючого пенсійного законодавства без
відвідування управління.
З метою розвитку
дистанційного обслуговування громадян в управлінні застосовуються можливості
он-лайн зв'язку в режимі Skype. Впродовж 2017 року 94 особам роз'яснено діюче законодавство. За звітний період 250 осіб скористалася зручним
методом оперативного отримання необхідної інформації через Веб-портал ПФУ.
Джерело:Добропільське об’єднане управління ПФУ Донецької області