середа, 10 січня 2018 р.

Про підсумки роботи у 2017 році зі зверненнями громадян в Добропільському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України




Протягом  поточного року робота управління  була направлена на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», наказів Пенсійного фонду України від 27.12.2008року №247 “Про заходи щодо забезпечення оперативного та якісного вирішення питань, з якими громадяни звертаються до органів Пенсійного фонду України”  та від 25.02.2008року №23 “Щодо реалізації Указу Президента України від 07.02.08 №109…”, Постанови Правління ПФУ № 13-1 від 30.07.2015  року «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України».
Всього за 2017 рік до управління надійшло 1242 звернення, з них 625 – на усний прийом та 459 - на виїзних прийомах. 

На особистий прийом до керівництва  і спеціалістів управління звернулись  1084 особи, в порівнянні з 2016 роком (416 звернень) чисельність звернень  збільшилась на 160,6 %.  Показник  письмових звернень збільшився на 36,9 %,  за  2017 рік  їх 152 (2016- 111).
Прийом громадян начальником управління та його заступниками проводиться відповідно до графіка, затвердженого начальником управління.
З боку громадян, в основному були порушені наступні питання: щодо незначного підвищення пенсії після проведення перерахунків у зв’язку із збільшенням розміру прожиткового мінімуму, поновлення виплати пенсії, утримання із пенсії, роз’яснення пенсійного законодавства та інші.
За  2017 рік для попередження звернень та з метою проведення інформаційно - розяснювальної роботи   в  управлінні проведена наступна робота:
 -    проведено  42 “Прямих телефонних  ліній”, у ході яких звернулася 53 особи;
-  керівниками і спеціалістами управління проведено 143 виїзні прийоми громадян, на яких звернулись з питаннями 459 осіб.
- проведено 252 “Гарячих телефонних ліній”, на які зателефонувало 1538 громадян.
На всі звернення громадян надані своєчасні відповіді, про що свідчить відсутність повторних звернень .
Основними завданнями управління є оперативне вирішення проблем громадян, з якими вони звертаються, надання, у разі потреби, консультацій чи роз'яснень.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди Великої Вітчизняної війни, учасники бойових дій, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та інші громадяни, що потребують соціального захисту та підтримки.
В управлінні створені належні умови для прийому громадян та розгляду їх звернень, забезпечується постійний контроль за дотриманням термінів.
Біля входу в управління розміщено кнопку виклику, завдяки якій особи з обмеженими фізичними можливостями можуть викликати спеціаліста управління для прийому документів та надання консультацій та роз’яснень.
Керівництвом управління було відвідано на дому 18 інвалідів. Проведена бесіда в телефонному режимі з 302 інвалідами. Інваліди отримали відповіді на питання стосовно пенсійного забезпечення. Більшість інвалідів висловили побажання подовжувати такі спілкування і в подальшому.
На першому поверсі біля громадської приймальні розміщена вся необхідна інформація про години прийому керівництвом Пенсійного фонду України, головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області та Добропільським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Донецької області; перелік документів, необхідних для призначення різних видів пенсій, та інформація про зміни в чинному пенсійному законодавстві.
В управлінні обладнано приміщення та запроваджено обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна». Цим самим забезпечено право громадян на звернення до управління без встановлення спеціальних днів і годин прийому, без поділу за територіальним принципом в межах адміністративних одиниць, а також розмежовано функції прийому громадян та обробки поданих ними документів.
Протягом 2017 року спеціалістами управління прийнято 51183 особи, в тому числі надано роз'яснень пенсійного законодавства 5671 особі.
Для надання відповідей з питань призначення, перерахунку і виплати пенсій виділена постійно діюча "гаряча" телефонна лінія за номерами: 2-89-04, 2-89-05, яка працює протягом повного робочого дня за режимом роботи управління, що надає можливість пенсіонеру отримати роз`яснення діючого пенсійного законодавства без відвідування управління.
З метою розвитку дистанційного обслуговування громадян в управлінні застосовуються можливості он-лайн зв'язку в режимі Skype. Впродовж  2017 року 94 особам роз'яснено діюче законодавство. За звітний період 250 осіб скористалася зручним методом оперативного отримання необхідної інформації через Веб-портал ПФУ.         
Джерело:Добропільське об’єднане управління ПФУ Донецької області