З початку 2018 року зафіксовано майже 476,6 тис. звернень представників бізнесу та громадян до органів фіскальної служби Донецької області за отриманням адміністративних, консультативних та інформаційних послуг, у тому числі в лютому поточного року – понад 252,1 тис. звернень, що майже на 42,3 тис. або 20% більше, показника аналогічного періоду 2017 року. Щоденно органами ДФС у Донецькій області опрацьовується понад 12,6 тис. звернень представників бізнесу та громадян.
У лютому 2018 року органами фіскальної служби області надано понад 27 тис. адміністративних послуг, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року більше на 72,5%.
У лютому 2018 року органами фіскальної служби області надано понад 27 тис. адміністративних послуг, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року більше на 72,5%.
Найбільш популярною адміністративною послугою у лютому поточного року визначено видачу відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (далі – ДРФО) про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 12699 таких відомостей, питома вага від загальної кількості отриманих адмінпослуг – 47,0%.
Також запитуваними з боку суб`єктів господарювання у лютому п.р. були адміністративні послуги з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з ДРФО – 8477 (31,4%), реєстрації книг обліку розрахункових операцій – 1046 (3,9%), надання витягів з реєстру платників єдиного податку – 1046 (3,9%), реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 729 (2,7%), реєстрації платника єдиного податку – 685 (2,5%) та інші.
За січень-лютий поточного року Головним управлінням ДФС у Донецькій області видано 496 ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами (з них 262 і 234 ліцензій відповідно), анульовано 140 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами за заявами суб’єктів господарювання (з них 68 і 72 ліцензії відповідно).
Не можливо не згадати, що 27 лютого поточного року відбулось урочисте відкриття у м. Курахове Центру обслуговування платників – ЦОП Мар`їнської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області, який став двадцять першим в ряду Центрів обслуговування платників Донецької області.
З більш детальною інформацією щодо контактів та адрес Центрів обслуговування платників можна ознайомитись на офіційному субсайті ГУ ДФС у Донецькій області за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/.
Також запитуваними з боку суб`єктів господарювання у лютому п.р. були адміністративні послуги з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з ДРФО – 8477 (31,4%), реєстрації книг обліку розрахункових операцій – 1046 (3,9%), надання витягів з реєстру платників єдиного податку – 1046 (3,9%), реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 729 (2,7%), реєстрації платника єдиного податку – 685 (2,5%) та інші.
За січень-лютий поточного року Головним управлінням ДФС у Донецькій області видано 496 ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами (з них 262 і 234 ліцензій відповідно), анульовано 140 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами за заявами суб’єктів господарювання (з них 68 і 72 ліцензії відповідно).
Не можливо не згадати, що 27 лютого поточного року відбулось урочисте відкриття у м. Курахове Центру обслуговування платників – ЦОП Мар`їнської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області, який став двадцять першим в ряду Центрів обслуговування платників Донецької області.
З більш детальною інформацією щодо контактів та адрес Центрів обслуговування платників можна ознайомитись на офіційному субсайті ГУ ДФС у Донецькій області за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/.