вівторок, 24 квітня 2018 р.

Добропільська ОДПІ: громадяни найчастіше звертаються до ЦОП за отриманням власного податкового номеру

      З початку поточного року в Центрах обслуговування платників Добропільської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області та Олександрівського відділення реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) отримали 2312 громадян. За словами начальника управління відділу обслуговувння платників Ніни Соколової, видача громадянам карток платників податків з присвоєнням реєстраційного номера є найзапитуванішою серед адмінпослуг.
   Протягом січня – березня поточного року до ЦОП звернулось більше 13 тисяч відвідувачів. З початку року надано 5401 адміністративну послугу.

    У трійці адмінпослуг, за якими найчастіше звертаються громадяни до податківців, також видача відомостей з
   Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків і реєстрація книг обліку розрахункових операцій. З початку поточного року зареєстровано 137 книг обліку розрахункових операцій та 30 розрахункових книжок. Видано 2245 довідок про суми виплачених доходів та утриманих податків та 80 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету. Витяги з Реєстру платників єдиного податку отримали 218 підприємців, 130 суб'єктів господарювання були зареєстровані платниками єдиного податку. Крім цього, зареєстровано 158 книг обліку доходів та обліку доходів і витрат платникам єдиного податку та 14 реєстраторів розрахункових операцій.
   Зазначимо, що в Центрі обслуговування платників Добропільської ОДПІ надається широкий спектр безоплатних послуг для відвідувачів. Серед них: приймання податкової звітності, отримання послуги з внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника, отримання усних консультацій відповідно до Податкового кодексу України, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску тощо.
   На інформаційних стендах та в буклетах розміщено максимально необхідну інформацію, що дозволяє якісно обслуговувати платників податків та значно скоротити час на надання послуг.
  Для платників, які подають звітність в електронному вигляді в «Кабінеті платника» встановлено комп'ютери, які підключені до мережі Інтернет, а також надаються консультаційна та практична допомога під час відправки електронних звітів.
   Нагадуємо, що Центри обслуговування платників створені з метою забезпечення комфортних умов платникам при отриманні адміністративних послуг та надання якісної податкової допомоги, кожен має можливість вирішити нагальні питання та отримати необхідну інформацію за допомогою кваліфікованих працівників.




Джерело:Добропільська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області.