понеділок, 11 червня 2018 р.

Про роботу управління соціального захисту населення райдержадміністрації за тиждень

     До управління соціального захисту населення райдержадміністрації за минулий тиждень (з 04.06.2018 по 08.06.2018) звернулось та отримало консультації 193 осіб, в т.ч. з питань надання пільг, компенсацій, ТЗР та санаторно-курортного лікування – 29 осіб, надання та призначення субсидії – 24 особи, призначення соціальної допомоги, компенсації – 53 особам та консультації щодо призначення – 69 особам, за наданням довідок та повідомлень про отримання соціальної допомоги – 18 осіб.

     За тиждень спеціалістами управління призначено 53 види допомоги відповідно до Законів України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям», «Про державну соціальну допомогу дітям з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства», «Про державну допомогу особам, які не мають права на пенсію».
      Надано запити по 24 особам до підприємств надавачів житлово-комунальних послуг щодо підтвердження використання житлово-комунальних послуг.
     Відправлено електронні запити до ДОУПФУ Донецької області та Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми отриманих доходів фізичних осіб для призначення субсидії.
     Сформовано та направлено до Департаменту соціального захисту населення пакет документів для оформлення путівки на влаштування до будинку – інтернату для осіб похилого віку.
       Підготовлено та направлено до міськрайонної газети «Новий шлях» статтю про виплату грошової допомоги особам, яких було незаконно позбавлено особистої свободи.
        Прийнято документи та внесено до ПК ЕДАРП дані для постановки на обліку 4 учасників АТО (станом на 09.06.2018 року на обліку перебуває 60 учасників АТО).
        Підготовлено та надано до банківських установ виплатні документи для зарахування пільг готівкою на придбання твердого палива.
       В ДОУПФУ Донецької області згідно графіку перевірок головним спеціалістом з контролю за призначенням та виплатою пенсій перевірено 27 пенсійних справ. З Державного реєстру речових прав на нерухоме майно сформовано 5 інформаційних довідок на ВПО, що звернулись за адресною допомогою по ПКМУ № 505.
       Відділом соціального інспектування проводились перевірки матеріально - побутових умов внутрішньо переміщених осіб. Протягом тижня були підготовлені та направлені звіти.
Підготовлені матеріали та організаційно забезпечено проведення засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.
        Кредиторська заборгованість станом на 04.06.2018р. складає 1232,5 тис. грн.,
в тому числі:
- по пільгам на житлово-комунальні послуги (підприємствам) – 67,0 тис. грн.;
- по субсидіям на житлово-комунальні послуги (підприємствам) – 136,7 тис. грн.
- по субсидіям на тверде побутове паливо (населенню) – 917,1 тис. грн.
- по пільгам на тверде побутове паливо та скраплений газ (населенню) – 111,5 тис. грн.;
- по пільгам на житлово-комунальні послуги інвалідам по зору – 0,2 тис.грн.
         Кредиторська заборгованість протягом тижня не погашалась
Протягом тижня проведена оплата нарахувань червня в сумі 1584,3тис.грн.:
- виплата допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу – 1554,0 тис. грн.
- санаторно-курортне оздоровлення інвалідів загального захворювання – 27,3 тис. грн.
- матеріальна допомога військовослужбовцям звільненим з військової строкової служби – 3,0 тис. грн.;
Кредиторська заборгованість станом на 11.06.2018р. складає 1232,5 тис. грн.,
в тому числі:
- по пільгам на житлово-комунальні послуги (підприємствам) – 67,0 тис. грн.;
- по субсидіям на житлово-комунальні послуги (підприємствам) – 136,7 тис. грн.
- по субсидіям на тверде побутове паливо (населенню) – 917,1 тис. грн.
- по пільгам на тверде побутове паливо та скраплений газ (населенню) – 111,5 тис. грн.;
- по пільгам на житлово-комунальні послуги інвалідам по зору – 0,2 тис.грн.

Джерело: Управління соціального захисту населення райдержадміністрації