У січні-червні 2018 року зафіксовано майже 136,2 тис. звернень представників бізнесу та громадян до органів фіскальної служби Донецької області за отриманням адміністративних послуг.
Фахівцями центрів обслуговування платників податків у червні надано 20 255 адміністративних послуг, що майже на 20% більше, ніж у червні 2017 року (16936). Відмовлено в наданні 178 адміністративних послуг (що складає менше 0,9% від загальної кількості звернень щодо надання адміністративних послуг), оскільки суб’єктами звернень не були дотримані відповідні умови для отримання адміністративних послуг.
Фахівцями центрів обслуговування платників податків у червні надано 20 255 адміністративних послуг, що майже на 20% більше, ніж у червні 2017 року (16936). Відмовлено в наданні 178 адміністративних послуг (що складає менше 0,9% від загальної кількості звернень щодо надання адміністративних послуг), оскільки суб’єктами звернень не були дотримані відповідні умови для отримання адміністративних послуг.
Як і раніше, найбільш популярним у громадян зверненням у червні п.р. залишається адміністративна послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорту громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (далі – ДРФО) – видано 9172 таких картки, що становить 45,3% від загальної кількості наданих адмінпослуг.
Також запитуваними адміністративними послугами у звітному місяці були видача відомостей з ДРФО про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 3528 (17,4%), реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 1288 (6,4%), надання витягів з реєстру платників єдиного податку – 1277 (6,3%), реєстрація платника єдиного податку – 1077 (5,3%), реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 876 (4,3%) та ін.
Головним управлінням ДФС у Донецькій області видано 1211 ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами (з них 710 і 501 ліцензія відповідно), анульовано 105 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами за заявами суб’єктів господарювання (з них 55 і 50 ліцензій відповідно).
Джерело: Державна фіскальна служба України. Також запитуваними адміністративними послугами у звітному місяці були видача відомостей з ДРФО про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 3528 (17,4%), реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 1288 (6,4%), надання витягів з реєстру платників єдиного податку – 1277 (6,3%), реєстрація платника єдиного податку – 1077 (5,3%), реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 876 (4,3%) та ін.
Головним управлінням ДФС у Донецькій області видано 1211 ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами (з них 710 і 501 ліцензія відповідно), анульовано 105 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами за заявами суб’єктів господарювання (з них 55 і 50 ліцензій відповідно).