З минулого
навчального року розпочато активне реформування загальної середньої
освіти в Україні. У вересні цього року прийнято новий Закон «Про
освіту», який затвердив у грудні 2016 року Концепції Нової української
школи.
2018 рік в освіті – це рік великих надій та очікувань, діти разом зі своїми вчителями осягатимуть нелегку шкільну науку уже «Нової української школи».
Освітнє середовище буде організоване таким чином, щоб кожна дитина почувала себе у класі затишно і безпечно, а кожен клас відображав ту спільноту дітей, яка там навчається. Водночас, є місця, де дитина зможе побути наодинці. Стіни і меблі використовуються для розміщення робіт учнів. Парти в класі будуть переставлятися в залежності від виду роботи.
Вчитель має право на вільний вибір форм і методів навчання, головне успішний результат.2018 рік в освіті – це рік великих надій та очікувань, діти разом зі своїми вчителями осягатимуть нелегку шкільну науку уже «Нової української школи».
Освітнє середовище буде організоване таким чином, щоб кожна дитина почувала себе у класі затишно і безпечно, а кожен клас відображав ту спільноту дітей, яка там навчається. Водночас, є місця, де дитина зможе побути наодинці. Стіни і меблі використовуються для розміщення робіт учнів. Парти в класі будуть переставлятися в залежності від виду роботи.
Звичайно, що навчання буде вдалим, якщо до участі у навчально-виховному процесі активно долучатимуться батьки, адже вони – перші вчителі й найкращі знавці своєї дитини. Тому вчителі 1-х класів будуть тісно співпрацювати з батьками першокласників, утворюючи партнерство, в центрі якого знаходиться дитина. Об’єднання зусиль учителів і батьків сприятиме особистісному зростанню дитини і полегшить засвоєння матеріалу
З метою забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти» на 2017-2022 роки і 40 майбутніх першокласників Святогорівської ЗОШ І-ІІІ розпочнуть навчання за новим освітнім стандартом.
Зміни в політичному, соціально-економічному житті нашої країни, зростаючі вимоги суспільства до якісної освіти спонукають як до радикальних реформ в українській освіті, так і до поступових кроків для її удосконалення.