Нова редакція Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності набула чинності 27 липня 2018 року.
Комісія утворюється на кожному підприємстві незалежно від форми власності, що використовує найману працю, і вирішує — призначати чи відмовляти в матеріальному забезпеченні (лікарняних, декретних, допомозі на поховання) працівникам.
Відповідно до затвердженого Положення, комісія слідкує за своєчасним направленням до ФСС заяв-розрахунків про нараховане працівникам матеріальне забезпечення, а також розглядає скарги працівників на рішення комісії.
Комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства має право:
- отримувати від роботодавця відомості про суми фінансування ФСС матеріального забезпечення працівникам;
- отримувати від ФСС безкоштовні консультації щодо законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності;
- звертатися за потреби до ФСС для перевірки правильності видачі та продовження листків непрацездатності працівникам;
- перевіряти дотримання працівниками режиму, визначеного лікарем на період тимчасової непрацездатності;
- звертатися до ФСС у разі спору з роботодавцем про надання матеріального забезпечення працівникам, а також у випадку невиконання роботодавцем рішень комісії (уповноваженого);
- вносити до ФСС пропозиції з організації та удосконалення соціального страхування на підприємствах.
За інформацією Фонду соціального страхування України
Джерело: https://www.budgetnyk.com.ua/news/669-d-nove-polojennya-pro-komsyu-z-sotsstrahuvannyapdprimstva?utm_source=letternews&utm_medium=letter&utm_campaign=letter_gbb_trafic_02082018