середу, 28 листопада 2018 р.

Нацслужба здоров’я розпочала «третю хвилю» укладення договорів з медзакладами


Нацслужба здоров’я розпочала «третю хвилю» укладення договорів з медзакладами     Національна служба здоров’я України оголосила про старт «третьої хвилі» укладення договорів з медичними закладами, у яких працюють сімейні лікарі, терапевти, педіатри.
    Третє оголошення про укладення договорів із медичними закладами, що надають первинну допомогу, опубліковане на офіційному сайті Національної служби здоров`я.
   З 26 листопада до 20 грудня 2018 року медзаклади можуть подати заяву про укладення договору з НСЗУ. А після укладення такого договору – з першого січня 2019 року – перейти на нову модель фінансування: оплати Національної служби здоров’я за кожного пацієнта, який обслуговується у конкретному закладі охорони здоров’я.
    Для укладення договору із НСЗУ медичний заклад повинен автономізуватися, тобто стати комунальним некомерційним підприємством, бути підключеним до електронної системи охорони здоров’я, а також відповідати вимогам до партнерів Національної служби здоров`я.
    Цього разу всі договори укладатимуться виключно через електронні медичні інформаційні системи (МІС). І ця хвиля триватиме найдовше – понад 3 тижні, щоб усі заклади встигли подати документи в НСЗУ та виправити помилки та неточності, якщо такі будуть.
    Медзаклади, які вже працюють з НСЗУ, у цю ж хвилю мають переукласти договір з Національною службою здоров`я, оскільки термін дії договорів, укладених під час першої та другої хвиль, закінчується 31 грудня 2018 року.
    Ще одна відмінність: якщо раніше договори укладали за умови, що в реформу заходять всі заклади одного міста чи району одночасно, то тепер – кожен окремий заклад може подати заяву на укладення договору з Національною службою здоров’я.


Джерело: Українське право.