До управління соціального захисту
населення райдержадміністрації за минулий тиждень (з 17.12.2018 по
22.12.2018) звернулося та отримало консультації 156 осіб, в т.ч. з
питань надання пільг, компенсацій, ТЗР та санаторно-курортного лікування
– 21 особа, надання та призначення субсидії – 38 осіб, призначення
соціальної допомоги, компенсації – 39 осіб та консультації щодо
призначення різних видів допомоги – 44 особи, за наданням довідок та
повідомлень про отримання соціальної допомоги – 14 осіб.
За тиждень спеціалістами управління
призначено 39 видів допомоги відповідно до Законів України «Про державну
допомогу сім'ям з дітьми», «Про державну соціальну допомогу
малозабезпеченим сім'ям», «Про державну соціальну допомогу дітям з
інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства», «Про державну
допомогу особам, які не мають права на пенсію».
Відправлено електронні запити до Добропільського об`єданого управління ПФУ
Донецької області та Державного реєстру фізичних осіб – платників
податків про джерела та суми отриманих доходів фізичних осіб для
призначення субсидії.
Надано відповіді на запити Донецького
обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат стосовно
перевірки в БД ASOPD_SOC щодо перебування на обліку 233 внутрішньо
переміщених осіб.
Укладено 2 договори загальною вартістю 6,4 тис.грн. з підприємствами на забезпечення осіб з інвалідністю кріслами колісними.
Згідно графіку
перевірок головним спеціалістом з контролю за призначенням та виплатою
пенсій перевірено 22 пенсійні справи. З Державного реєстру речових прав
на нерухоме майно сформовано 18 витягів на осіб, що звернулися за
призначенням державної допомоги відповідно до постанови КМУ № 505 та житлової
субсидії. На Департамент підготовлено інформацію щодо осіб, які
перебувають під опікою чи піклуванням у громадян інших країн.
Відділом соціального інспектування
проводилися перевірки матеріально - побутових умов внутрішньо
переміщених осіб та осіб, які звернулися за призначенням соціальної
допомоги. Протягом тижня були підготовлені та направлені звіти.
Підготовлені матеріали для проведення комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат ВПО.
Кредиторська заборгованість станом на 26.12.2018р. складає 63,1 тис. грн.,
в тому числі:
- по субсидіям на житлово-комунальні послуги (підприємствам) – 5,9 тис. грн.;
- по пільгам на житлово-комунальні послуги (підприємствам) – 46,7 тис. грн.;
- виплата грошової компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС -10,5 тис. грн.
в тому числі:
- по субсидіям на житлово-комунальні послуги (підприємствам) – 5,9 тис. грн.;
- по пільгам на житлово-комунальні послуги (підприємствам) – 46,7 тис. грн.;
- виплата грошової компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС -10,5 тис. грн.
Джерело: Управління соціального захисту населення райдержадміністрації.