понеділок, 14 січня 2019 р.

Інформаційно – аналітична довідка про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян за 2018 рік

 Протягом 2018 року до управління соціального захисту населення Добропільської райдержадміністрації та через органи вищого рівня надійшло 181 усних та письмових звернень громадян, що в порівнянні з 2017 роком (216) на 35 звернень менше, а саме:
- 16 письмових звернення, що на 37 звернень менше в порівнянні з 2017 роком (53);
- 165 усних звернень, що в порівнянні з 2017 роком (163) на 2 звернення більше.
   Повторних звернень 2, колективні звернення відсутні.
   Всі звернення, що надходять до управління, не залишаються без уваги, а остаточні рішення по них і хід розгляду постійно на контролі начальника управління.
   В управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації організовано та проводиться прийом громадян таким чином, щоб кожен громадянин з найвіддаленішого села Добропільського району мав можливість в зручніший для нього час звернутися до управління.
Протягом 2018 року було заплановано за графіком та фактично проведено керівництвом управління 72 особистих прийомів, на які звернулась 54 особи, 72 виїзних прийомів (звернулось 70 осіб), 36 телефонних зв'язків „Пряма лінія” (звернулося 36 осіб), на «Телефон довіри» з початку року звернулося 5 осіб.
   На інформаційних стендах управління розміщено інформації про порядок надання всіх видів соціальних допоміг, пільг та компенсацій особам, які мають на це право, інша інформація з питань соціального захисту населення (в тому числі внутрішньо переміщених осіб та учасників бойових дій, які приймали безпосередню участь в АТО), графіки особистого прийому та проведення „Прямих ліній” керівництвом управління та номер «Телефону довіри», по якому можна звернутися з різних питань.
   Графіки прийому громадян, аналітичні довідки про стан роботи із зверненнями громадян та інша інформація, що належить до компетенції управління, розміщується на офіційному веб–сайті Добропільської райдержадміністрації, на інформаційних стендах в управлінні та сільських (селищній) радах. Протягом 2018 року на веб-сайті Добропільської райдержадміністрації опубліковано 90 інформацій управління з різних питань.
  В 2018 році відбулося 12 засідань комісії управління з питань розгляду звернень громадян, на яких постійно розглядається стан роботи працівників управління зі зверненнями громадян. Начальники відділів та завідувачі секторів звітують про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008. З початку року на комісії розглянуто 30 звернень громадян з різних питань.
  На апаратних нарадах в управлінні розглядаються підсумки роботи та питання виконавської дисципліни, проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян, даються конкретні доручення спеціалістам по виконанню звернень. Дисциплінарні стягнення до працівників управління за несвоєчасний та упереджений розгляд звернень громадян не застосовувалися.
Джерело:  Управління соціального захисту населення Добропільської райдержадміністрації.