понеділок, 7 січня 2019 р.

ПРО РОБОТУ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ЗА ТИЖДЕНЬ

       До управління соціального захисту населення райдержадміністрації за минулий тиждень (з 02.01.2019 по 04.01.2019) звернулося та отримало консультації 135 осіб, в т.ч. з питань надання пільг, компенсацій, ТЗР та санаторно-курортного лікування – 12 осіб, надання та призначення субсидії – 23 особи, призначення соціальної допомоги, компенсації – 41 особа та консультації щодо призначення різних видів допомоги – 48 осіб, за наданням довідок та повідомлень про отримання соціальної допомоги – 11 осіб.

   За тиждень спеціалістами управління призначено 41 вид допомоги відповідно до Законів України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям», «Про державну соціальну допомогу дітям з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства», «Про державну допомогу особам, які не мають права на пенсію».
   Відправлено електронні запити до Добропільського об`єднаного управління ПФУ Донецької області та Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми отриманих доходів фізичних осіб для призначення субсидії.
   Надано відповіді на запити Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат стосовно перевірки в БД ASOPD_SOC щодо перебування на обліку 133 внутрішньо переміщених осіб.
 Згідно графіку перевірок головним спеціалістом з контролю за призначенням та виплатою пенсій перевірено 16 пенсійних справ. З Державного реєстру речових прав на нерухоме майно сформовано 8 витягів на осіб, що звернулися за призначенням державної допомоги відповідно до постанови КМУ № 505 та житлової субсидії.
  Відділом соціального інспектування проводилися перевірки матеріально - побутових умов внутрішньо переміщених осіб та осіб, які звернулись за призначенням соціальної допомоги.
  Протягом тижня кредиторська заборгованість не погашалася і станом на 08.01.2019 року складає 117,2 тис. грн., в тому числі:
- по субсидіям на житлово-комунальні послуги (підприємствам) – 60,0тис. грн.;
- по пільгам на житлово-комунальні послуги (підприємствам) – 46,7 тис. грн.;
- по виплаті грошової компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС - 10,5 тис. грн.
  Джерело:Управління соціального захисту населення райдержадміністрації.