У Міністерстві охорони здоров’я розповіли про особливості впровадження
електронного реєстру листків непрацездатності й електронних
«лікарняних», які повністю замінять паперові.
Поля, які містять відомості про заклад охорони здоров’я, діагноз і
інші медичні дані будуть зберігатися у системі. Цю інформацію бачитиме
лікар пацієнта, окремі аспекти (назва чи адреса закладу)
відображатимуться у межах компетенцій уповноваженим особам відповідних
відомств (наприклад, представникам Міністерства соціальної політики,
НСЗУ тощо).
Дані з листка непрацездатності, які отримуватимуть роботодавці,
працівники навчальних закладів тощо, не міститимуть інформації, що
підпадає під визначення медичної таємниці. Тобто ваш роботодавець не
бачитиме, в якому закладі і від якого захворювання ви лікувались.
Водночас, він отримуватиме з державного реєстру чітку перевірену
інформацію про вашу тимчасову непрацездатність.
Пацієнт буде так само отримувати лікарняний у лікаря, але оформлення і
продовження листків тимчасової непрацездатності має стати зручним для
лікаря і пацієнта.
«Лікар більше не витрачатиме час на зайву паперову роботу, а зможе
зосередитись на питаннях здоров’я пацієнтів. А хворі не мають бігати по
кабінетах, збирати печатки на «лікарняному» і стежити, щоби зайва
інформація не була вписана у їхній листок», – йдеться у повідомленні.
Джерело: Українське право