До управління соціального захисту населення райдержадміністрації за минулий тиждень (з 11.02.2019 по 15.02.2019) звернулося та отримало консультації 264 особи, в т.ч. з питань надання пільг, компенсацій, ТЗР та санаторно-курортного лікування – 64 особи, надання та призначення субсидії – 45 осіб, призначення соціальної допомоги, компенсації – 51 особі та консультації щодо призначення різних видів допомоги – 65 особам, за наданням довідок та повідомлень про отримання соціальної допомоги – 39 осіб.
За тиждень спеціалістами управління призначено 51 вид допомоги відповідно до Законів України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям», «Про державну соціальну допомогу дітям з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства», «Про державну допомогу особам, які не мають права на пенсію».
Укладено 2 договори на забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації (загальна вартість укладених договорів 4,0 тис. грн.). За тиждень спеціалістами управління призначено 51 вид допомоги відповідно до Законів України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям», «Про державну соціальну допомогу дітям з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства», «Про державну допомогу особам, які не мають права на пенсію».
Надано запити до підприємств надавачів житлово-комунальних послуг щодо підтвердження використання житлово-комунальних послуг та до селищної, сільських рад для отримання довідок про забезпеченість громадян житловою площею (склад сім’ї) для призначення субсидії.
Надано запити до ДФС та Добропільського об`єднаного управління ПФУ Донецької області щодо отриманих сум доходів платниками податків, які звернулися за призначенням субсидії.
Підготовлено відповіді на запити Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат стосовно перевірки в БД ASOPD_SOC щодо перебування на обліку 65 внутрішньо переміщених осіб.
Згідно графіку перевірок головним спеціалістом з контролю за призначенням та виплатою пенсій перевірено 12 пенсійних справ. З Державного реєстру речових прав на нерухоме майно сформовано 5 витягів на осіб, що звернулися за призначенням державної допомоги відповідно до постанови КМУ № 505.
Відділом соціального інспектування проводились перевірки матеріально - побутових умов внутрішньо переміщених осіб та осіб, які звернулись за призначенням соціальної допомоги. Протягом тижня були підготовлені та направлені звіти.
Кредиторська заборгованість станом на 15.02.2019р. складає 66,6 тис. грн., в тому числі:
- по субсидіям на житлово-комунальні послуги (підприємствам) – 11,2тис. грн.;
- по пільгам на житлово-комунальні послуги (підприємствам) – 40,7 тис. грн.;
- виплата грошової компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян які постраждали в наслідок ЧАЕС - 12,0 тис. грн.;
- надання пільг населенню (крім ветеранів війни і праці, військової служби органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи) на оплату житлово-комунальних послуг) - 0,2 тис.грн.;
- пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи - 2,5 тис.грн.
Джерело: Управління соціального захисту населення райдержадміністрації.