вівторок, 19 лютого 2019 р.

Платники мають можливість дистанційно отримати інформацію про розрахунки з бюджетом

     Покровсько – Добропільське управління ГУ ДФС у Донецькій області звертає увагу платників, що запит на отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів фіскальної служби можна подати в електронному вигляді.
   Для платників податку працює новий електронний сервіс, який надає можливість платникам податків подати запит на отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС в електронному вигляді.
    Подати запит на отримання витягу про стан розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС можна через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.
   Для цього в приватній частині Електронного кабінету платнику податків необхідно в меню “Заяви, запити для отримання інформації» обрати «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС (J1300203)» (далі – Запит), підписати та надіслати.
   Форма Запиту заповнюється автоматично відповідно до реєстраційних даних платника податків.
   Звертаємо увагу, що підтвердженням подання в ДФС Запиту є отримання платником податків Квитанції в електронному вигляді, в якій зазначено дату та номер реєстрації відповідного запиту.
   Витяг за результатами обробки Запиту можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
   У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом платники податків мають можливість звернутися до ДФС за телефоном: 0-800-501-007.
    Джерело: Покровсько-Добропільське управління ГУ ДФС у Донецькій області.