вівторок, 5 лютого 2019 р.

Хроніка обласних новин

  4 лютого 2019 року в Донецькій ОДА відбулася зустріч голови Донецької облдержадміністрації Олександра Куця, заступників голови ОДА та керівників структурних підрозділів з директорами шкіл області, які відвідали Литовську Республіку в рамках проекту «Допомога у сфері освіти регіонам східної України, які постраждали від конфлікту: «На шляху до змін». 
   Під час заходу коротко презентували підсумки навчального візиту до країни-партнера, обговорили досвід Литовської Республіки у сферах менеджменту закладів освіти, лідерства, організації освітнього процесу, роботи зі шкільним співтовариством.

   Керівник військово-цивільної адміністрації Олександр Куць зазначив, що основною метою педагогів, які відвідали іноземну державу, є не тільки обмін досвідом, а й виховання в собі патріотичних почуттів, відчуття гордості за свою державу.
   «Багато учнів не активні, вони не усвідомлюють, що вони можуть на щось впливати. Згодом з них виростають такі ж пасивні громадяни. Нам всім у цьому соціумі згодом жити. Необхідно змалку прищеплювати бажання дитині змінювати щось навколо себе на краще. А задача вчителів – робити вклад у спільне майбутнє шляхом належного виховання наших дітей», – наголосив Олександр Куць.
    Директори шкіл висловили пропозицію щодо створення на Донеччині пілотного проекту Школи повного дня. Готовність розробити відповідні програми для своїх навчальних закладів висловили директори Бахмутської школи-ліцею №11 та Новосілківської школи №2.
   Система Школи повного дня активно й успішно діє у Литві - у цьому педагоги з Донеччини переконалися особисто.
   Крім того, під час свого візиту вони мали можливість ознайомитися з технологіями демократичного навчання та розвитку емоційного інтелекту дитини, особливостями європейської системи шкільного менеджменту; поспілкувалися з представниками муніципалітету Вільнюсу, Міністерства освіти, науки та спорту Литви, відвідали Сейм Литовської Республіки.
Джерело:  Департамент інформаційної та внутрішньої політики облдержадміністрації.