До управління соціального захисту населення райдержадміністрації за минулий тиждень (з 11.03.2019 по 15.03.2019) звернулося та отримало консультації 185 осіб, в т.ч. з питань надання пільг, компенсацій, ТЗР та санаторно-курортного лікування – 29 осіб, надання та призначення субсидії – 30 осіб, призначення соціальної допомоги, компенсації – 51 особа та консультації щодо призначення різних видів допомоги – 58 осіб, за наданням довідок та повідомлень про отримання соціальної допомоги – 17 осіб.
За тиждень спеціалістами управління призначено 51 вид допомоги відповідно до Законів України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям», «Про державну соціальну допомогу дітям з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства», «Про державну допомогу особам, які не мають права на пенсію».
Нараховано пільгу на придбання твердого палива та скрапленого газу готівкою 140 особам, які мають на це право, на загальну суму 251,3 тис.грн.
За тиждень спеціалістами управління призначено 51 вид допомоги відповідно до Законів України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям», «Про державну соціальну допомогу дітям з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства», «Про державну допомогу особам, які не мають права на пенсію».
Нараховано пільгу на придбання твердого палива та скрапленого газу готівкою 140 особам, які мають на це право, на загальну суму 251,3 тис.грн.
Надано запити до підприємств надавачів житлово-комунальних послуг щодо підтвердження використання житлово-комунальних послуг.
Надано запити до сільських та селищної рад для отримання довідок про забезпеченість громадян житловою площею (склад сім’ї) для призначення субсидії.
Надано файли-запити до ДФС та ДОУПФУ Донецької області, щодо отриманих сум доходів платниками податків, які звернулися за призначенням субсидії.
Згідно графіку перевірок головним спеціалістом з контролю за призначенням та виплатою пенсій перевірено 16 пенсійні справи. Виявлено помилку з недоплати пенсії. З Державного реєстру речових прав на нерухоме майно сформовано 26 витягів на осіб, що звернулися за призначенням державної допомоги відповідно до постанови КМУ № 505.
Відділом соціального інспектування проводились перевірки матеріально - побутових умов внутрішньо переміщених осіб та осіб, які звернулися за призначенням соціальної допомоги.
Підготовлено та проведено комісію з питань призначення (відновлення) соціальних виплат ВПО.
Кредиторська заборгованість станом на 18.03.2019 року складає 40,0 тис. грн., в тому числі:
- по пільгам на житлово-комунальні послуги (підприємствам) – 34,3 тис. грн.;
- надання пільг населенню (крім ветеранів війни і праці, військової служби органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) на оплату житлово-комунальних послуг - 0,2 тис.грн.;
- пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 5,5 тис.грн.
Надано запити до сільських та селищної рад для отримання довідок про забезпеченість громадян житловою площею (склад сім’ї) для призначення субсидії.
Надано файли-запити до ДФС та ДОУПФУ Донецької області, щодо отриманих сум доходів платниками податків, які звернулися за призначенням субсидії.
Згідно графіку перевірок головним спеціалістом з контролю за призначенням та виплатою пенсій перевірено 16 пенсійні справи. Виявлено помилку з недоплати пенсії. З Державного реєстру речових прав на нерухоме майно сформовано 26 витягів на осіб, що звернулися за призначенням державної допомоги відповідно до постанови КМУ № 505.
Відділом соціального інспектування проводились перевірки матеріально - побутових умов внутрішньо переміщених осіб та осіб, які звернулися за призначенням соціальної допомоги.
Підготовлено та проведено комісію з питань призначення (відновлення) соціальних виплат ВПО.
Кредиторська заборгованість станом на 18.03.2019 року складає 40,0 тис. грн., в тому числі:
- по пільгам на житлово-комунальні послуги (підприємствам) – 34,3 тис. грн.;
- надання пільг населенню (крім ветеранів війни і праці, військової служби органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) на оплату житлово-комунальних послуг - 0,2 тис.грн.;
- пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 5,5 тис.грн.
Джерело: Управління соціального захисту населення райдержадміністрації.