
Протягом двох днів тренінгу педагоги мали можливість ознайомитися з основними завданнями проекту «Посилення участі підлітків у житті школи і громади», обговорити потреби та визначити особливості розвитку підлітків, запропонувати свої пропозиції щодо вдосконалення змісту тренінгового курсу «Життєві навички для активного громадянства».
У процесі відпрацювання навичок проведення тренінгів учасники заходу зазначили, що саме тренінг як форма організації освітнього процесу безпосередньо відповідає потребам сучасних дітей, тому може позитивно вплинути на формування і становлення їх життєво важливих компетентностей.
Особливим і відповідальним був етап визначення способів впровадження тренінгового курсу «Життєві навички для активного громадянства». Враховуючи особливості освітньої діяльності позашкільних і спеціальних освітніх закладів, учасники тренінгу запропонували конструктивні способи реалізації тренінгового курсу.
Всі учасники по завершенню заходу отримали сертифікати фахівця з методики викладання тренінгового курсу для учнівської молоді.
Цей тренінг відкрив нові перспективи для посилення участі підлітків у житті громади, запровадження тренінгових форм роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, згуртування педагогічної спільноти.
Керівник гуртка Центру еколого-натуралістичної
творчості учнівської молоді Романова М.В.