З 1 січня 2019 року розпочався етап подання
декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або
місцевого самоврядування, за 2018 рік. Відповідно до статті 45 Закону України «Про запобігання корупції» державні
службовці, інші суб’єкти декларування, зобов’язані щорічно до 1
квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного
агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави
або місцевого самоврядування (далі – декларація), за минулий рік за
формою, яку визначає Національне агентство.
Звертаємо Вашу увагу, що заповнення
електронної декларації відбувається за допомогою електронного цифрового
підпису (далі – ЕЦП). Декларанту необхідно перевірити термін дії та
працездатність ЕЦП для роботи з Реєстром. Для отримання інформації про
термін дії ЕЦП необхідно завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП
з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі – АЦСК), в
якому був отриманий ЕЦП. Після цього натиснути на сертифікат подвійним
кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін
дії сертифікату ЕЦП. Якщо термін дії сертифікату сплинув, скористатись
ЕЦП неможливо, тому необхідно звернутись до АЦСК та отримати новий ЕЦП.
Питання відсутності працюючого ключа
електронного цифрового підпису вирішуються виключно суб’єктом
декларування. Додаткову інформацію щодо переліку та місцезнаходження
АЦСК, порядку отримання електронного цифрового підпису можна отримати на
сторінці Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції
України: http://czo.gov.ua.
Детальну інформацію щодо порядку заповнення
та подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави
або місцевого самоврядування можна переглянути на веб-сайті НАЗК https://nazk.gov.ua. Радимо скористатись Рекомендаціями до чергового етапу електронного декларування або ж відповідями на найчастіші запитання у розділі «Декларування».