Протягом І кварталу 2019 року робота Добропільського об’єднаного управління ПФУ Донецької області була направлена на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», наказів Пенсійного фонду України від 27.12.2008року № 247 “Про заходи щодо забезпечення оперативного та якісного вирішення питань, з якими громадяни звертаються до органів Пенсійного фонду України” та від 25.02.2008року № 23 “Щодо реалізації Указу Президента України від 07.02.08 №109”, Постанови Правління ПФУ № 13-1 від 30.07.2015 року «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України».
Всього за І квартал 2019 рік до керівництва управління надійшло 370 звернень, з них 239 - на особистих прийомах в управлінні, 128 - на виїзних прийомах, 3 - надіслані поштою.
Всього за І квартал 2019 рік до керівництва управління надійшло 370 звернень, з них 239 - на особистих прийомах в управлінні, 128 - на виїзних прийомах, 3 - надіслані поштою.
Кількість звернень у порівнянні з відповідним періодом 2018 року (391) зменшилася на 5,4%. Показник звернень на особистих прийомах зменшився на 1,6%, на виїзних прийомах - на 9,2%, надісланих поштою - на 57,1%.
Прийом громадян керівництвом управління проводиться відповідно до графіка, затвердженого в. о. начальника управління. Облік особистого прийому громадян ведеться в журналах встановленої форми.
З боку громадян, в основному, були порушені наступні питання: щодо незначного зростання розміру пенсії після проведення перерахунку у зв’язку з підвищенням з 01.01.2019 року показника мінімальної заробітної плати в Україні; у зв’язку з індексацією заробітної плати з 01.03.2019 року; поновлення та виплати пенсії внутрішньо переміщеним особам; роз’яснення пенсійного законодавства та інші.
Протягом І кварталу 2019 року з метою зменшення звернень на стаціонарний прийом в управлінні проведена наступна робота:
- 6 “Прямих телефонних ліній”, у ході яких звернулися 7 осіб;
- 118 “Гарячих телефонних ліній”, на які зателефонувало 278 громадян;
- 13 виїзних прийомів громадян у складі «мобільного офісу», на яких звернулись з питаннями 52 особи;
- 13 виїзних прийомів на віддалених робочих місцях в ЦНАП Шахівської сільської ради та агентському пункті Світлівської сільської ради, на які звернулися 40 осіб.
На всі звернення громадян надані своєчасні відповіді, про що свідчить відсутність повторних звернень.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди Великої Вітчизняної війни, учасники бойових дій, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та інші громадяни, що потребують соціального захисту та підтримки.
В управлінні створені належні умови для прийому громадян та розгляду їх звернень, забезпечується постійний контроль за дотриманням термінів надання відповідей на письмові звернення.
Відповідно до Закону України від 02.07.2010 № 2424-VI "Про внесення змін до статті 38 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" особи з інвалідністю першої та другої групи мають право на позачергове обслуговування.
Біля входу в управління розміщено кнопку виклику спеціаліста, завдяки якій особи з обмеженими фізичними можливостями можуть викликати спеціаліста управління для прийому документів та надання консультацій та роз’яснень.
Для отримання послуг з пенсійного забезпечення, зокрема за місцем проживання інваліди І групи та особи, які потребують постійного стороннього догляду мають можливість запросити спеціаліста управління додому.
Керівництвом управління за І квартал 2019 року було відвідано на дому 10 інвалідів. Проведена бесіда в телефонному режимі з 43 інвалідами. Пенсіонери цієї категорії отримали відповіді на питання стосовно пенсійного забезпечення. Більшість інвалідів висловили побажання подовжувати такі спілкування і в подальшому.
На першому поверсі біля громадської приймальні розміщені графіки прийому керівництвом Пенсійного фонду України, головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області та Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області; графіки виїзних прийомів на віддалених робочих місцях; перелік документів, необхідних для перерахунків та призначення пенсії за віком, у зв’язку з втратою годувальника, по інвалідності; інформація про зміни в чинному пенсійному законодавстві, тощо.
В управлінні обладнано два приміщення для роботи з обслуговування громадян (м. Добропілля та смт Олександрівка).
Протягом І кварталу 2019 року року спеціалістами управління на стаціонарних прийомах зареєстровано 6707 звернень, в тому числі:
- прийнято заяв про перерахунок пенсій – 609;
- прийнято заяв для призначення пенсій – 278;
- прийнято заяв на поновлення виплати пенсій – 165;
- прийнято заяв на виплату допомоги на поховання – 483;
- надано консультацій – 1226;
- інші (реєстрація на веб-порталі, смс-інформування, надання довідок, видача пенсійних посвідчень та трудових книжок, тощо) – 3946.
Для надання відповідей з питань пенсійного забезпечення виділена постійно діюча «Гаряча телефонна лінія» за номерами: (06277) 2-89-04, (06277) 2-89-05, (06269) 2-15-83 яка працює протягом повного робочого дня за режимом роботи управління, що надає можливість пенсіонеру отримати роз`яснення діючого пенсійного законодавства без відвідування управління.
З метою розвитку дистанційного обслуговування громадян в управлінні застосовуються можливості он-лайн зв'язку в режимі Skype. Протягом І квартал 2019 року спеціалістами управління розглянуто 36 звернень щодо роз'яснення діючого законодавства.
У звітному періоді збільшилась кількість осіб, які скористались зручними засобами веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, а саме: 57 осіб надали запити на отримання інформації в письмовому вигляді та 253 особи отримали необхідні консультації за попереднім записом на прийом до спеціалістів управління.
Начальник відділу обслуговування громадян №1
Прийом громадян керівництвом управління проводиться відповідно до графіка, затвердженого в. о. начальника управління. Облік особистого прийому громадян ведеться в журналах встановленої форми.
З боку громадян, в основному, були порушені наступні питання: щодо незначного зростання розміру пенсії після проведення перерахунку у зв’язку з підвищенням з 01.01.2019 року показника мінімальної заробітної плати в Україні; у зв’язку з індексацією заробітної плати з 01.03.2019 року; поновлення та виплати пенсії внутрішньо переміщеним особам; роз’яснення пенсійного законодавства та інші.
Протягом І кварталу 2019 року з метою зменшення звернень на стаціонарний прийом в управлінні проведена наступна робота:
- 6 “Прямих телефонних ліній”, у ході яких звернулися 7 осіб;
- 118 “Гарячих телефонних ліній”, на які зателефонувало 278 громадян;
- 13 виїзних прийомів громадян у складі «мобільного офісу», на яких звернулись з питаннями 52 особи;
- 13 виїзних прийомів на віддалених робочих місцях в ЦНАП Шахівської сільської ради та агентському пункті Світлівської сільської ради, на які звернулися 40 осіб.
На всі звернення громадян надані своєчасні відповіді, про що свідчить відсутність повторних звернень.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди Великої Вітчизняної війни, учасники бойових дій, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та інші громадяни, що потребують соціального захисту та підтримки.
В управлінні створені належні умови для прийому громадян та розгляду їх звернень, забезпечується постійний контроль за дотриманням термінів надання відповідей на письмові звернення.
Відповідно до Закону України від 02.07.2010 № 2424-VI "Про внесення змін до статті 38 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" особи з інвалідністю першої та другої групи мають право на позачергове обслуговування.
Біля входу в управління розміщено кнопку виклику спеціаліста, завдяки якій особи з обмеженими фізичними можливостями можуть викликати спеціаліста управління для прийому документів та надання консультацій та роз’яснень.
Для отримання послуг з пенсійного забезпечення, зокрема за місцем проживання інваліди І групи та особи, які потребують постійного стороннього догляду мають можливість запросити спеціаліста управління додому.
Керівництвом управління за І квартал 2019 року було відвідано на дому 10 інвалідів. Проведена бесіда в телефонному режимі з 43 інвалідами. Пенсіонери цієї категорії отримали відповіді на питання стосовно пенсійного забезпечення. Більшість інвалідів висловили побажання подовжувати такі спілкування і в подальшому.
На першому поверсі біля громадської приймальні розміщені графіки прийому керівництвом Пенсійного фонду України, головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області та Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області; графіки виїзних прийомів на віддалених робочих місцях; перелік документів, необхідних для перерахунків та призначення пенсії за віком, у зв’язку з втратою годувальника, по інвалідності; інформація про зміни в чинному пенсійному законодавстві, тощо.
В управлінні обладнано два приміщення для роботи з обслуговування громадян (м. Добропілля та смт Олександрівка).
Протягом І кварталу 2019 року року спеціалістами управління на стаціонарних прийомах зареєстровано 6707 звернень, в тому числі:
- прийнято заяв про перерахунок пенсій – 609;
- прийнято заяв для призначення пенсій – 278;
- прийнято заяв на поновлення виплати пенсій – 165;
- прийнято заяв на виплату допомоги на поховання – 483;
- надано консультацій – 1226;
- інші (реєстрація на веб-порталі, смс-інформування, надання довідок, видача пенсійних посвідчень та трудових книжок, тощо) – 3946.
Для надання відповідей з питань пенсійного забезпечення виділена постійно діюча «Гаряча телефонна лінія» за номерами: (06277) 2-89-04, (06277) 2-89-05, (06269) 2-15-83 яка працює протягом повного робочого дня за режимом роботи управління, що надає можливість пенсіонеру отримати роз`яснення діючого пенсійного законодавства без відвідування управління.
З метою розвитку дистанційного обслуговування громадян в управлінні застосовуються можливості он-лайн зв'язку в режимі Skype. Протягом І квартал 2019 року спеціалістами управління розглянуто 36 звернень щодо роз'яснення діючого законодавства.
У звітному періоді збільшилась кількість осіб, які скористались зручними засобами веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, а саме: 57 осіб надали запити на отримання інформації в письмовому вигляді та 253 особи отримали необхідні консультації за попереднім записом на прийом до спеціалістів управління.
Начальник відділу обслуговування громадян №1
Добропільського об’єднаного управління ПФУ
Донецької області
Н. ХНИЧОВА