вівторок, 7 травня 2019 р.

Про роботу управління соціального захисту населення райдержадміністрації за тиждень

     До управління соціального захисту населення райдержадміністрації за минулий тиждень (з 02.05.2019 по 03.05.2019) звернулося та отримало консультації 100 осіб, в т.ч. з питань надання пільг, компенсацій, ТЗР та санаторно-курортного лікування – 36 осіб, надання та призначення субсидії – 9 осіб, призначення соціальної допомоги, компенсації – 17 осіб та консультації щодо призначення різних видів допомоги – 12 осіб, за наданням довідок та повідомлень про отримання соціальної допомоги – 26 осіб.

   За тиждень спеціалістами управління призначено 12 видів допомоги відповідно до Законів України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям», «Про державну соціальну допомогу дітям з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства», «Про державну допомогу особам, які не мають права на пенсію».
   Надано запити:
- до підприємств надавачів житлово-комунальних послуг щодо підтвердження використання житлово-комунальних послуг;
- до сільських та селищної рад для отримання довідок про забезпеченість громадян житловою площею (склад сім’ї) для призначення субсидії.
    Надано файли-запити до ДФС та ДОУПФУ Донецької області, щодо отриманих сум доходів платниками податків, які звернулися за призначенням субсидії.
   В ДОУПФУ Донецької області згідно графіку перевірок головним спеціалістом з контролю за призначенням та виплатою пенсій перевірено 13 пенсійних справ. З Державного реєстру речових прав на нерухоме майно сформовано витяги на осіб, що звернулися за призначенням державної допомоги відповідно до постанови КМУ № 505.
     Головним державним соціальним інспектором проводилась перевірка матеріально - побутових умов внутрішньо переміщених осіб, осіб які звернулись за призначенням соціальної допомоги та житлової субсидії на придбання твердого пічного побутового палива.
      Протягом тижня кредиторська допомога не погашалась і станом на 03.05.2019 року складає 310,2 тис. грн., в тому числі:
- виплата грошової компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян які постраждали внаслідок ЧАЕС -12,0 тис. грн.;
- надання пільг населенню (крім ветеранів війни і праці, військової служби органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) на оплату житлово-комунальних послуг - 0,2 тис.грн.;
- по пільгам на житлово-комунальні послуги (підприємствам) – 36,2 тис. грн.;
- по субсидіям на тверде побутове паливо (населенню) – 47,6 тис. грн.;
- по пільгам на тверде побутове паливо та скраплений газ (населенню) – 214,2 тис. грн..
Джерело:  Управління соціального захисту населення райдержадміністрації.