Питання недопущення використання підприємствами, установами та організаціями найманої праці, без належного оформлення трудових відносин, виявлення фактів нелегальної виплати заробітної плати найманим працівникам залишається на пильному контролі податківців.
«Обов’язковою умовою правильного оформлення новоприйнятих працівників є вчасне повідомлення про їхнє прийняття до органів ДФС, оскільки працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення про такий прийом до органу ДФС», - відзначає керівник Покровсько - Добропільського управління ГУ ДФС у Донецькій області Алла Єльникова.
З початку року кількість офіційно оформлених працівників склала 2127 осіб. До бюджету надійшло 3865,7 тис. грн податку на доходи фізичних осіб, 237,3 тис.грн. військового збору, 3475,0 тис.грн. – єдиного соціального внеску.
Зареєстровано фізичними особами – підприємцями – 447 громадян. Бюджет отримав 3865,7 тис. грн податку на доходи фізичних осіб, 237,3 тис.грн. військового збору, 3475,0 тис.грн. – єдиного соціального внеску.
Продовжується робота податківців спільно з органами місцевої влади щодо контролю за додержанням платниками податків чинного законодавства про оплату праці.
Так, на засіданнях комісій заслухано керівників 158 підприємств, на яких заробітна плата виплачувалась у мінімальному чи нижче мінімального розмірах. Крім того, керівництвом управління проведено зустрічі з керівниками 125 підприємств та організацій, внаслідок чого, 425 працівникам 73 підприємств підвищено рівень виплати заробітної плати до законодавчо встановленого, а до бюджету додатково надійшло 346,8 тис. грн податку на доходи фізичних осіб, 29,5 тис.грн. військового збору, 421,4 тис.грн. – єдиного соціального внеску.
Шановні громадяни! Для реалізації трудових прав та забезпечення оптимального рівня свого майбутнього – вимагайте від роботодавців офіційного оформлення трудових відносин!
Джерело: Покровсько-Добропільське управління ГУ ДФС у Донецькій області.