11 червня 2019 року керуючий справами Добропільської районної ради Любов Барлет взяла участь у нараді з селищним, сільськими головами,
начальниками відділів, управлінь, структурних підрозділів
райдержадміністрації, установ та організацій району.
Відповідно до порядку денного на нараді
було розглянуто 5 питань.
Про стан підготовки та прийняття регуляторних актів про встановлення місцевих податків по сільським (селищній) радам на 2020 рік доповіла начальник відділу економічного розвитку і торгівлі Тетяна Павловська.
За її інформацією, всі сільські (селищна) ради прийняли план діяльності з підготовки проектів регуляторних актів. Відділом економічного розвитку і торгівлі РДА було перевірено та проаналізовано всі проекти регуляторних актів та аналізи регуляторних впливів всіх сільських (селищних) рад на відповідність вимогам Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 №308 (із змінами). В робочому порядку всі зауваження та недоліки виправлені та доопрацьовані, проекти регуляторних актів в паперовому вигляді вже відправлені на Державну регуляторну службу України.
Актуальним для обговорення було питання стану підготовки приміщень виборчих дільниць до позачергових виборів народних депутатів України 21 липня поточного року.
Керівник апарату Василь Перейма детально зупинився на всіх моментах підготовки виборчого процесу, акцентувавши увагу на тісній взаємодії органів місцевого самоврядування та державної влади в цьому питанні.
З методичними рекомендаціями щодо складання у 2019 році місцевих бюджетів на середньостроковий період, присутніх ознайомила в.о. начальника фінансового управління Людмила Проходець, яка зазначила, що відповідно до статей 75, 76 та підпункту 2 пункту 49 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України з метою посилення спроможності місцевих органів влади з питань середньострокового бюджетного планування наказом Міністерства фінансів України від 29.03.2019 № 130 було затверджено Методичні рекомендації щодо складання у 2019 році місцевих бюджетів на середньостроковий період.
Середньострокове бюджетне планування здійснюється на середньостроковий період, який включає плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди.
У 2019 році планування місцевого бюджету на середньостроковий період може бути реалізоване шляхом складання проекту рішення про місцевий бюджет на плановий бюджетний період (2020 рік) та прогнозу місцевого бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди (2021-2022 роки).
Основним бюджетоутворюючими надходженнями до місцевих бюджетів району є місцеві податки та збори. На обсяг надходжень яких впливають затверджені місцевими радами розмір ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях ради.
Звернено увагу на тому, що планування повинно проводитися з урахуванням гендерного аналізу бюджетних програм, з метою зменшення гендерних розривів, послаблення негативних та посилення позитивних тенденцій у відповідній галузі з точки зору забезпечення гендерних потреб та задоволення гендерних інтересів.
Про стан підготовки та прийняття регуляторних актів про встановлення місцевих податків по сільським (селищній) радам на 2020 рік доповіла начальник відділу економічного розвитку і торгівлі Тетяна Павловська.
За її інформацією, всі сільські (селищна) ради прийняли план діяльності з підготовки проектів регуляторних актів. Відділом економічного розвитку і торгівлі РДА було перевірено та проаналізовано всі проекти регуляторних актів та аналізи регуляторних впливів всіх сільських (селищних) рад на відповідність вимогам Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 №308 (із змінами). В робочому порядку всі зауваження та недоліки виправлені та доопрацьовані, проекти регуляторних актів в паперовому вигляді вже відправлені на Державну регуляторну службу України.
Актуальним для обговорення було питання стану підготовки приміщень виборчих дільниць до позачергових виборів народних депутатів України 21 липня поточного року.
Керівник апарату Василь Перейма детально зупинився на всіх моментах підготовки виборчого процесу, акцентувавши увагу на тісній взаємодії органів місцевого самоврядування та державної влади в цьому питанні.
З методичними рекомендаціями щодо складання у 2019 році місцевих бюджетів на середньостроковий період, присутніх ознайомила в.о. начальника фінансового управління Людмила Проходець, яка зазначила, що відповідно до статей 75, 76 та підпункту 2 пункту 49 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України з метою посилення спроможності місцевих органів влади з питань середньострокового бюджетного планування наказом Міністерства фінансів України від 29.03.2019 № 130 було затверджено Методичні рекомендації щодо складання у 2019 році місцевих бюджетів на середньостроковий період.
Середньострокове бюджетне планування здійснюється на середньостроковий період, який включає плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди.
У 2019 році планування місцевого бюджету на середньостроковий період може бути реалізоване шляхом складання проекту рішення про місцевий бюджет на плановий бюджетний період (2020 рік) та прогнозу місцевого бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди (2021-2022 роки).
Основним бюджетоутворюючими надходженнями до місцевих бюджетів району є місцеві податки та збори. На обсяг надходжень яких впливають затверджені місцевими радами розмір ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях ради.
Звернено увагу на тому, що планування повинно проводитися з урахуванням гендерного аналізу бюджетних програм, з метою зменшення гендерних розривів, послаблення негативних та посилення позитивних тенденцій у відповідній галузі з точки зору забезпечення гендерних потреб та задоволення гендерних інтересів.
Про підготовку об’єктів ЖКГ та
соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період доповіла в.о.
начальника відділу містобудування, архітектури та ЖКГ Ольга Бурковська.
Вона відзначила, що на сьогоднішній день рівень підготовки об’єктів
соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 років по
Добропільському району відповідає плановим показникам стану готовності,
рекомендованих Мінрегіоном України. На цей час виконуються роботи, які
не потребують великих затрат, налаштовуються працюючі котельні.
Згідно заходів підготовки об’єктів закладів освіти на сьогоднішній день підготовлені шість котелень, які пройшли гідравлічне випробування пробним тиском 1,8-2,0 мПа (кгс/см.кв.), виконано промивку теплової мережі внутрішньої системи водопровідною водою тиском 1,8 кгс/см.кв., прочистку боровів та ревізію запірної арматури та ремонт насосного обладнання.
З функціонуючих 13 закладів дошкільної освіти в 4 закладах є потреба в косметичному ремонті, ремонті електропроводки, проведенні термомодернізації.
По об’єктах комунального некомерційного підприємства «Районний центр первинної медико-санітарної допомоги Добропільської районної ради» виконаний косметичний ремонт в котельнях Золотоколодязької та Криворізькій амбулаторіях (покраска, розмивка стін та інше). Проведена перевірка технічного стану та чистка димоходів, котлів. Манометри підготовлені до перевірки.
Згідно заходів підготовки об’єктів закладів освіти на сьогоднішній день підготовлені шість котелень, які пройшли гідравлічне випробування пробним тиском 1,8-2,0 мПа (кгс/см.кв.), виконано промивку теплової мережі внутрішньої системи водопровідною водою тиском 1,8 кгс/см.кв., прочистку боровів та ревізію запірної арматури та ремонт насосного обладнання.
З функціонуючих 13 закладів дошкільної освіти в 4 закладах є потреба в косметичному ремонті, ремонті електропроводки, проведенні термомодернізації.
По об’єктах комунального некомерційного підприємства «Районний центр первинної медико-санітарної допомоги Добропільської районної ради» виконаний косметичний ремонт в котельнях Золотоколодязької та Криворізькій амбулаторіях (покраска, розмивка стін та інше). Проведена перевірка технічного стану та чистка димоходів, котлів. Манометри підготовлені до перевірки.
Джерело: Добропільська райдержадміністрація.