До управління соціального захисту
населення Добропільської райдержадміністрації за минулий тиждень звернулося та отримало консультації 270 осіб, в тому числі з
питань надання пільг, компенсацій, технічних засобів реабілітацій та санаторно-курортного лікування
– 25 осіб, надання та призначення субсидії – 44 осіб, призначення
соціальної допомоги, компенсації – 79 осіб, консультації щодо
призначення різних видів допомоги – 82 особи, за наданням довідок та
повідомлень про отримання соціальної допомоги – 40 осіб.
За тиждень спеціалістами управління
призначено 79 видів допомоги відповідно до Законів України «Про державну
допомогу сім'ям з дітьми», «Про державну соціальну допомогу
малозабезпеченим сім'ям», «Про державну соціальну допомогу дітям з
інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства», «Про державну
допомогу особам, які не мають права на пенсію».
Надано запити:
- до підприємств надавачів житлово-комунальних послуг щодо підтвердження використання житлово-комунальних послуг;
- до селищної, сільських рад для отримання довідок про забезпеченість громадян житловою площею (склад сім’ї) для призначення субсидії.
- до підприємств надавачів житлово-комунальних послуг щодо підтвердження використання житлово-комунальних послуг;
- до селищної, сільських рад для отримання довідок про забезпеченість громадян житловою площею (склад сім’ї) для призначення субсидії.
Надано файли-запити до ДФС та ДОУПФУ
Донецької області, щодо отриманих сум доходів платниками податків, які
звернулися за призначенням субсидії.
Згідно
графіку перевірок головним спеціалістом з контролю за призначенням та
виплатою пенсій перевірено 11 пенсійних справ. З Державного реєстру
речових прав на нерухоме майно сформовано витяги на осіб, що звернулися
за призначенням державної допомоги відповідно до постанови КМУ № 505.
Головним державним соціальним
інспектором проводилася перевірка матеріально-побутових умов
внутрішньо переміщених осіб, осіб які звернулися за призначенням
соціальної допомоги та житлової субсидії на придбання твердого пічного
побутового палива.
Кредиторська заборгованість станом на 22.07.2019 р. складає 45,15 тис. грн., в тому числі:
- по пільгам на тверде побутове паливо та скраплений газ (населенню) – 0,2 тис.грн.;
- по пільгам на житлово-комунальні послуги (підприємствам) – 30,26 тис. грн.;
- виплата грошової компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян які постраждали в наслідок ЧАЕС -12,0 тис. грн.;
- надання пільг з оплати послуг зв'язку – 0,5 тис. грн.;
- надання пільг на безоплатний проїзд один раз на рік постраждалих внаслідок ЧАЕС - 2,19 тис. грн..
- по пільгам на тверде побутове паливо та скраплений газ (населенню) – 0,2 тис.грн.;
- по пільгам на житлово-комунальні послуги (підприємствам) – 30,26 тис. грн.;
- виплата грошової компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян які постраждали в наслідок ЧАЕС -12,0 тис. грн.;
- надання пільг з оплати послуг зв'язку – 0,5 тис. грн.;
- надання пільг на безоплатний проїзд один раз на рік постраждалих внаслідок ЧАЕС - 2,19 тис. грн..
Джерело: Управління соціального захисту
населення райдержадміністрації.