субота, 7 вересня 2019 р.

Як повернути гроші у випадку інтернет-шахрайства, - пояснює юстиція

Як повернути гроші у випадку інтернет-шахрайства, - пояснює юстиція       Начальник Головного територіального управління юстиції у Львівській області Микола Станіщук пояснив, як повернути гроші на карту у разі неправомірних дій інтернет-продавця.
   Аби здійснити чарджбек (повернення грошей на карту в разі неправомірних дій продавця чи інших обставин) потрібно подати заяву в банк на опротестування транзакцій. Деякі банки надають власні шаблони заяв.
    Кошти можна повернути, якщо товар не доставлений, є підробкою або не відповідає тому, що було вказано на сайті.
Інструмент чарджбеку надається тільки платіжними системами Visa або MasterCard.
Інші випадки, коли може здійснюватись чарджбек: суму списали два рази; списана сума є більшою, ніж заявлена вартість товару; з карти списана сума за товар, яку власник не купував; банкомат не видав грошей, але списав з карти.
   У чарджбеці відмовляють, якщо оплата була здійснена більш, ніж 540 днів тому, готівкою чи прямим переказом або з картки на картку.
   Для отримання чарджбеку надається заява (українською та англійською мовами); докази (листування з продавцем до виникнення конфліктної ситуації, переписка у соціальних мережах, договір, скріншоти); листування з продавцем після виникнення конфліктної ситуації (докази того, що власник карти намагався вирішити ситуацію із продавцем) і банківська виписка.
   Джерело: Українське право.