неділя, 10 листопада 2019 р.

Події тижня Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України

   
 4 листопада 2019 року відбулась апаратна нарада під головуванням в. о. начальника управління Н. Корнєєвої з керівниками структурних підрозділів. 
    04.11.2019 – в.о. начальника управління Н.Корнєєва взяла участь в апаратній нараді при в.о. голови Добропільської райдержадміністрації Н.Перекотій.
    05.11.2019 – заступник начальника відділу обслуговування громадян № 1 К.Шевелєва провела прийом громадян на віддаленому робочому місці в ЦНАПі с. Шахове. 
   06.11.2019 – відбувся виїзний прийом громадян та зустріч з трудовим колективом Криворізької сільської ради начальника відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 1 І. Асєєвої. 
   06.11.2019 – начальник відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 1 І.Асєєва провела зустріч-урок та квест-гру з учнівською молоддю Криворізької ЗОШ І-ІІІ ст. Добропільської районної ради на тему: «Орієнтуйся в пенсійній системі вже зараз». 
   06.11.2019 – заступник начальника фінансово-економічного відділу О. Соколова прийняла участь у засіданні міської тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та ін. соціальних виплат. 
   За минулий тиждень: 
- до керівництва управління на особистий прийом звернулось 7 осіб; 
- працівники юридичного відділу взяли участь у 2 судових засіданнях по захисту прав ПФУ як державного органу; 
- відділом обслуговування громадян № 1 зареєстровано 352 звернення, що на 8 % більше, ніж за попередній тиждень (324 звернення). Прийнято: 49 заяв на перерахунок пенсій, 9 – на первинне призначення пенсії, за виготовленням пенсійного посвідчення звернулось 15 осіб, 1 особа звернулась за виготовленням електронного пенсійного посвідчення, 3 – про взяття на облік ВПО, прийнято 4 заяви за поновленням виплати пенсії; 
- на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України за тиждень зареєстровано 14 осіб; прийнято 140 заяв на смс-інформування; 
- кількість громадян, які отримали консультації та надали необхідні документи за допомогою електронної черги, складає 11.