середа, 26 лютого 2020 р.

Актуалізація паспортних даних пенсіонерів

   Відповідно до п.3 частини 2 статті 16 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» застрахована особа зобов’язана повідомляти територіальні органи Пенсійного фонду про зміну даних, що вносяться до її персональної облікової картки в системі персоніфікованого обліку та Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування, виїзд за межі держави та про обставини, що спричиняють зміну статусу застрахованої особи, протягом десяти днів з моменту їх виникнення.
  Тому пенсіонерам, які після призначення пенсії змінили паспорт або паспортні дані, необхідно звернутися до Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області для ідентифікації та актуалізації даних, на підставі яких здійснюється виплата пенсійних коштів. 
  Також для з’ясування актуальності документів, які посвідчують особу, Державна міграційна служба України запровадила безкоштовний електронний сервіс по перевірці документів – https://nd.dmsu.gov.ua
  За допомогою цього електронного сервісу можна провести он-лайн перевірку в базах даних Державної міграційної служби України та Міністерства внутрішніх справ України. 
  Для перевірки необхідно зазначити тип документу (паспорт, посвідка на проживання, тощо) та серію, номер документу. 

Заступник начальника 
відділу обслуговування громадян № 1 
Добропільського об’єднаного управління 
Пенсійного фонду України       
Донецької області                                                                              КАТЕРИНА ШЕВЕЛЄВА