понеділок, 13 квітня 2020 р.

ПРО РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТУВАННЯ ГРОМАДЯН ЗА І КВАРТАЛ 2020 РОКУ

    З метою виявлення проблемних аспектів обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду, для визначення необхідності корекційних дій, поточних потреб, у тому числі тих, що стосуються працівників, обладнання, витратних матеріалів, Добропільське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області здійснює регулярний моніторинг та оцінку якості обслуговування осіб, які звернулися до управління та вживає заходів щодо усунення виявлених недоліків. Оцінка якості обслуговування здійснюється за такими показниками: умови, у яких здійснюється обслуговування; середня тривалість витрат часу; якість обслуговування; загальні враження від відвідування управління. Для оцінки якості враховуються записи відвідувачів в журналі скарг та пропозицій.
  За І квартал 2020 року до управління звернулося 5487 громадян, з яких 3099 взяли участь в анкетуванні. З загальної кількості опитуваних 341 особа залишилася частково задоволеною по причині тривалого очікування у черзі. 
  В журналі скарг та пропозицій за І квартал 2020 року внесено чотири записи про подяки спеціалістам управління за якісне обслуговування громадян. 
  Скарг на дії спеціалістів до управління не надходило. 
  Результати моніторингу та оцінки якості обслуговування осіб, які звертаються до Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області, враховуються при прийнятті рішень щодо покращення організації роботи управління та управління персоналом. 

Начальник відділу обслуговування громадян № 1 
Добропільського об’єднаного управління
Пенсійного фонду України Донецької області                                                Н. ХНИЧОВА