
За І квартал 2020 року до управління звернулося 5487 громадян, з яких 3099 взяли участь в анкетуванні. З загальної кількості опитуваних 341 особа залишилася частково задоволеною по причині тривалого очікування у черзі.
В журналі скарг та пропозицій за І квартал 2020 року внесено чотири записи про подяки спеціалістам управління за якісне обслуговування громадян.
Скарг на дії спеціалістів до управління не надходило.
Результати моніторингу та оцінки якості обслуговування осіб, які звертаються до Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області, враховуються при прийнятті рішень щодо покращення організації роботи управління та управління персоналом.
Начальник відділу обслуговування громадян № 1
Добропільського об’єднаного управління
Пенсійного фонду України Донецької області Н. ХНИЧОВА